perjantai 28. joulukuuta 2018

Puuskaa pukkaa

Nyt on kuulkaas into päällä! Rakas bestikseni/peeteeni oli taas maisemissa ja mun luona kahvilla. Valiteltiin liikakiloja ja kolotuksia ja kurjia tukkoisia oloja. Keksin meillä wa-ryhmän, jossa bestis joka päivä kertoo jonkun liikkeen (jumppa) jonka tehdä. Eli pohjalta aloitetaan, vähemmän on enemmän jne.
Kokeiltiin siinä sit käsipainojen kanssa paria juttua ja taika tapahtui. Tekisi mieli tehdä enemmän kuin vain joku yksi juttu päivässä.
 Ja innoissamme sitten keksittiin Instaan oma tili, jossa jaetaan meidän (Tiinan) loistokkaita "Vähemmän on enemmän"-ohjeita. Tili ei ole valmis, mutta heti kun on, kuulette siitä. Yhdessä sit kuulkaas taukojumpataan!

Lounasta syötiin yhdessä. Kanasalaattia kuten aina. Jälkiruoaksi Belgialaista suklaata, mutta muutaman syötyämme piilotin kilon (1kg) laatikon takaisin kaappiin. Olemme tästedes kohtuuihmisiä. (Ollaan)

Mä olin niin kaivannut puuskaa. Nyt se on! Voisin koko ajan koikkelehtia ylös alas. Luovuus huipussaan ja tunnen kuinka vaatteetkin jo nyt istuu paremmin. Mielikuvaharjoittelua parhaimmillaan.
 Pitäisi mennä kauppaan ostamaan treenitrikoot hajonneiden tilalle, mutta kauppa ei innosta yhtään. (Me liikunnalliset ihmiset ei jakseta kauppoja.)

Oli muuten hauska kahvitella. Ystäväni suuren osan ajasta kuntopyöräili samalla kun juteltiin. Pyöräili ja kutoi sukkia. Sellanen multitaskaaja.
 Oli kiva nähdä pyörä käytössä. Josko minäkin korkkaan pyöräilykauden avatuksi taas. Siirrän vaatteet kaappeihin pyörän päältä :D

Noniin, nyt mä lähden koikkelehtimaan.
Hyvää viikonloppua!

3 kommenttia:

Helmi Nainen kirjoitti...

Ihanan (inhottavan) reipasta! Aaltoja (silmienpyörittelyä) teille!
Mä jo ilmoittauduin mukaan (ainakin ekaan kertaan, koska kumminkaan en jaksa enempää).
Mä oon niin kateellinen (hyvin kateellinen) sun puuskasta!

Taru kirjoitti...

Mahtavaa, mä niin ooon mukana, vaikken lupaa mitään :D

Rva Kepponen kirjoitti...

Oooh, nauti puuskasta! Lähetä se myös mulle ;)