maanantai 28. elokuuta 2023

Välihöpinä

 Ensiksi positiivinen uutinen. Ihana ihana Drömhus on palannut 10 kauden tarinoilla. Mä en ole varsinaisesti mikään talo- tai remppaohjelmien suurkuluttaja, mutta tässä sarjassa on kyllä koukuttavia aineksia. Ilokseni Areenaan palasi myös neljä ensimmäistä kautta, joten saan katsoa alusta halutessani. 

Siinä positiiviset uutiset. 

Arki on ollut aika raskasta ja nyt päässä ja jäsenissä painaa se, ettei ole mitään taukoa elämässä. Kuin paljon ihminen voikaan haaveilla vaikka kahdesta vapaatunnista. (Tai viikosta) Mitään suunnitelmia vapaalle ei ole, jos siis sellainen olisi, mutta ehkä hiljaisuus riittäisi. 

Vaikka ei ole vapaata eikä aikaa tuhlata, niin jostain syystä budjetti kusee. Juuri laskin että kahdessa viikossa mennyt 660 e. Jos tavoite on 900 e kuukaudessa, niin huonosti sujuu. Hyvin sujuu kuitenkin se, että mulla on päiviä jolloin en käytä rahaa. Vieläkin kaivelen pakastimesta mahdollisimman paljon, koska en vaan halua mennä kauppaan. Nyt juuri mietin voisiko pannukakku olla ihan ok lounas lapsille huomenna. Niin, voiko? (Jäin miettimään liian pitkäksi aikaa ja jäi paistamatta)

Mä olen vieläkin ahkerasti tehnyt pilates-treeniä. Ei näy missään. Mutta en lannistu eli jatkan. Mä olen pari kuukautta ollut hämmästyttävän pilates-ahkera. Tästä asiasta edes voin olla ylpeä. 

Kesken kirjoittamisen kävin lastenhuoneessa kääntämässä lastenhuoneessa kirjahyllyn niin, ettei sen kautta pääse kiipeämään kerrossängyn yläsänkyyn. On se samperi noiden piiperöiden kanssa.

Ollut kiva lukea sekä Kinttupolkuja että Harkittuja herkkuja ja samaistua. Tuntuu että "kaikilla" on tarve muuttaa elämää muuttamatta sitä. Mä haluaisin räjäyttää elämäni, mutta puuttuu uskallus ja myös mahdollisuus. Eli olen vanki. Tiedän ettei tämä ole loppuelämän fiilis vaan menee ohi, mutta silti myönnän että ilo on kateissa. 


Asiasta kevyempään. Katsoin Selviytyjien ensimmäistä jaksoa. Olin päättelevinäni että kaikki naiset oli värjännyt kulmat hyvin mustiksi, että edes hetken heillä olisi näkyvät kulmakarvat. Näytti jotenkin hassulta. 

Ei kommentteja: