keskiviikko 16. elokuuta 2023

Viiden vaatteen vuosi ja pilates

 Havahduin siihen, että mä lähes pyhimysmäisesti olen ollut #viidenvaatteenvuosi aatteen alla. Tai päällä. 

Tänä vuonna olen ostanut uutena mustan poolon, Aarrelabelin hameen ja trikoot. (Näitä käyttänyt paljon, trikoisiin saanut jo reiänkin)

Käytettynä Noshin mekon ja Vimman trikoot (virheostos) Eilen ostin riskillä Torista mekon, ja toivon että se ei ollut virhe. 

Eli kolme vaatetta uutena ja ne vain lasketaan. 

Kummasti helpottaa ostohaluja se, että oon hirveä läski. Olen nyt viikkoja harrastanut pilatesta ja ekaa kertaa ikinä, se EI NÄY missään. Joo korsetti sisällä saattaa olla kunnossa, mutta olisin ilahtunut jos tässä kohtaa joku kohta olisi kutistunut. Mun kropassa on oikeasti joku vialla. Piste. 

Mutta vaikka olenkin pettynyt, niin pilatesta en ole jättänyt. Kyllä se hyvää tekee. Ja ajan kanssa näkynee ulospäinkin. Rouva Kepponen jossain sanoi ettei voi harrastaa tällaista, jossa pitää olla polvillaan. Voin kertoa että näiden viikkojen aikana on ollut yksi liike, jossa ollaan polvet maassa. Eli hyvin turvallinen laji viallisille ruuniinosille. Mulla jalkaterä ei tykkää kaikesta ja sellaiset jätän vain väliin. Mutta 95 prosenttia liikkeistä voi tehdä. 

Ja Kepposelle ja muille tiedoksi, että vuosia sitten mun  hajonnut selkä kuntoutui kahdessa viikossa pilateksen avulla. Tai kahdessa viikossa mun kivun takia köyry asento suoristui suoraksi, niin että salilla työntekijä kysyi ihmeissään että Mitä sulle on tapahtunut. Eli pilates korsettitreeni auttaa pitämään selän kunnossa. 

(Vakuutin itsenikin

 , miksi kannattaa jatkaa)



1 kommentti:

Rva Kepponen kirjoitti...

Minä nyt odottelen kovasti, että milloin Tian pilatesstudiolta tulee pilatestunti striimattuna. Meikäläinen osallistuu kyllä :)