keskiviikko 2. elokuuta 2023

Kolmatta päivää talousnerona

 Koska taas olen luvannut itselleni ja muille olla taloudellinen, niin kehiin vain sadas yritys! 

Alku on ollut ällistyttävän loistava ja motivaatio huipussaan. Kuten olen maininnut niin maanantaina tein itkukanaa koko porukalle. Eilen tiistaina, piiperöt söi päivällä sitä ja illalla tein jauhelihakastiketta. Keskimmäinen söi kaupungissa. 

Tänään keskiviikkona piiperöt syö lounaaksi pastaa ja keskimmäinen itkukanaa ja illalla ehkä toistepäin. Loppu itkukana ehkä pakastimeen. 

Itselleni tein uunikasviksia, jotka söin fetan kanssa. Loput tänään munakkaaseen. 

Instasta löytyi tämä alla oleva juttu ja onnessani kaivoin jääkaapista esiin porkkanaa ja kaalia mun iltaruokahässäkkää varten. 


Tänään oli pakko käydä kaupassa, mutta meni vain kahdeksan euroa pinaattilettuihin, maitoon ja leipään. HUOM, en ostanut karkkia. Teki mieli ostaa kanan sisäfileitä, mutta en ostanut, koska samperin kalliita tuossa lähikaupassa. Eli syön noita kasvisjuttuja sitten. 

Kurkkua, tomaattia, banaania, omenoita ja pensasmustikoitakin täällä menee pitkin päivää. 

Loppuviikoksi on ajatuksena kylmäsavulohipastaa ainakin. Pakastimessa on nugetteja, kalapuikkoja ja pyttipannua. 

Jos olisin TODELLA nipo, niin ei tarvitsisi ehkä edes mennä ostamaan ruokaa koko viikkona. Keskimmäinenkin saa pitsaa perjantaina, koska muuttoapuna, eli vie tarpeen viikonloppupitsalta. 

Ihaillen seuraan muiden ihmisten ruokajuttuja, koska muut on luovempia kuin minä. Mutta eikö noi nyt olen aika monipuolisia ja terveellisiä valintoja noinkin? Joohan?

Ainiin, olen myös myynyt kaksi takkia tällä viikolla ja tienannut 42 e. Wuhuu!

Ei kommentteja: