keskiviikko 7. helmikuuta 2018

Käsveska ja diy

Neiti Sutkautus haastoi paljastamaan käsilaukun sisällön. Harvinaisen vähän siellä oli mitään yllätyksiä.
Lompakko, kalenteri, huulipunia, vaippa, kurkkukarkkeja, nenäliinoja, kauneushoitolan esite, lumene-näytteitä, suklaalevy. Greengaten kuvasto, jota en uskalla avata. Pelkään et rahat loppuu jo astioiden ihailusta.
 Laukku mulla on tuo rakas ihana Guess.

Maanantaina kävin kirpparilla. Löytyi ihana huivi, jossa yhdistyy mun suosikkiväri ja muotiguru-Tarun raidat. Ei voi olla virheostos tämä. 


Lipaston sain eilen maalattua ja vahattua ja nupit kiinnitettyä. Lipaston paikka hankalasti eteisen portaiden alla, mut väliikö tuolla. Laatikoihin sain kauniisti aseteltua mun huivit, joten niitä tulee käytettyä, kun ei oo piilossa jossain kaukana.
Tavaralle tarttee muutenkin lisätilaa, joten turhake tuo ei ole.

Kyllä. Naapurin rempan takia mun kodinrakennusvietti paheni. 


4 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Hieno lipasto ja iki-ihana huivi (ihan mun näköinen). <3

Tuija kirjoitti...

Juuri täräytyin eetteriin oman vastaukseni haasteeseen :D Miten suloinen lompakko sulla onkaan. Ja hei, vähänkö voit olla ylpeä itsestäsi diy:n vuoksi. Kyllä huivien kelpaa tuolla majailla.

marikan polut kirjoitti...

hyvännäköinen lipasto, kyllä kannatti olla diy!

Ja mua vähän nauratti tuo vaippa kassissa.

P kirjoitti...

Taru, meidän näköinen huivi. Ehdottomasti.

Tuija, mä olen ylpeä aina kunnteen jtn muuta kuin luen. Heheh.
Lomapkon voitin kerran blogiarvonnasta. Siksikin rakas.

Marika, kyllä kannatti olla handy.
Vaippa naurattais muakin ellei se kuuluis neljävuotiaalle. Neljä!!!