torstai 8. helmikuuta 2018

Jos olisin joku muu

Kaikki siellä kuumeisena pohtii, onko P pysynyt budjetissaan? Mikä on viikon taloustilanne?
Liksa tuli, viikkoa aiemmin kuin odotin, mikä sekoitti pasmat. Kilometrikorvauksetkin tuli ja sain ne siirrettyä toiselle tilille. Ällistyttää sekin kyllä.
Tällä viikolla käyttänyt ruokaan 130 e, mut suuri osa laskusta on tältä päivältä, kun ostin punaisen hintalapun tuotteita pakkaseen. Pari pakettia jauhelihaa ja kolme pakettia ohuen ohuita kanapihvejä (jotka mun suosikkeja) Ja neljä tarjouspitsaa.

Nettikirpparilta ostin eilen ihania värikkäitä lautasia yhdeksän kpl. Mut hei, maksoin femman vaan.


Vaatekaappia kävin läpi ja myynyt vaatteita, joita ostanut luullen olevani joku muu kuin olen. *** Tienannut muutaman kympin niillä ja suoristusraudalla, joka lojunut kaapissa käyttämättömänä.

***Tiedättehän te sen. Kun luulee vaikka olevansa tosi rock ja ostaa niin rokkei vaattei, ettei vaan pysty käyttään. Tai ostaa jonkun makeen jakun ja autuaasti unohtaa, ettei ole toimistossa töissä ja Lidl-reissulla se olis liikaa.
 Mun on hyväksyttävä, et olen mukava tunikanainen. Piste.

3 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Mäkin taidan olla ja paljettihässäkkä menee palautukseen ;)

marikan polut kirjoitti...

onneksi tuli taloudellisuuspäivitys, olinkin jo ihan paniikissa että miten sujuu taloudellisuus :)

Tuula kirjoitti...

Mäkin aina kuvittelen olevani joku muu. Sitten jälkeenpäin ihmettelen, että mitä ihmettä tekee vaatekaapissani vaikkapa valkoinen hieno niittijakku, joka sopisi Paula Koivuniemelle tai jollekin kosmetiikkaesittelijälle, mutta ei mulle :D