sunnuntai 4. helmikuuta 2018

Hyvä viikko

Eilen aloitin lipaston maalausprojektin. Äsken kesken aamukahvin jatkoin hieman. Yhteen laatikkoon kiinnitin uudet nupit.
 Tätä raadannan määrää...


Monille tää puuhailu on pikkujuttu, mulle merkki siitä, että ehkä alan herätä eloon. Oon ollu poikki, kipeä ja aika iloton. 
Nyt olen varma, että vihreän laatikiston myötä löytyy riemu. 

Talousvälikatsaus. Mulla on 590 euroa. Vähän reilu kaksi viikkoa pitäis pärjätä. Jollekin toi summa voi olla hyvinkin riittävä, mä sen sijaan näen tuon haasteena. 
(Btw; se läheiseni joka osti 60 eurolla ruokaa vajaaksi viikoksi suurperheelle, väitti sen satsin riittäneen. Tolla systeemillä 590e riittää todella pitkään.)

Mutta haaste vastaanotettu. Mä selviän. 

Tällä viikolla on kivaa ohjelmaa tiedossa. Sutkautus-Elisan kanssa mennään teatteriin katsomaan Masennuskomediaa. Odotukset korkealla.
Teatterin jälkeen minä tai me menemme miehen ja tyttärensä kanssa syömään.
 Siitä kiidän hakemaan hoitomuksua ja mies tyttärineen menee bändikeikalle. (Aatelkaa. Tytär pyysi isänsä mukaan)

Okei. Yksi ohjelma tiedossa, mutta se on enemmän kuin aikoihin. Hyvä viikko!

4 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Tästä tulee niin mahtavaa, mä niin tarvitsen komediaa ja duunisointuja elämääni!

Tuula kirjoitti...

Vau, laatikkojen maalaus saa mut kateelliseksi. Mä en ikinä tajua miten jotkut osaa. Oon varma, että itse tekisin jotain perustavalla tavalla väärin.
Peukut myös teatterille ja kivuuksille! :)

Ps. mä en IKINÄ selviäis viikkoa 60 eurolla ruokien suhteen!! Luultavasti ko. summa ei riittäis edes omaan elämiseen, saati perheen.

marikan polut kirjoitti...

kyllä en vieläkään usko tuohon 60euroon. Hyvä kun päiväksi riittää, ehkä kahdeksi.

Houkuttelisi maalata vanha kirjahylly, mistäköhän tulisi puuskaus?

P kirjoitti...

Taru, duunisoinnut kuulostaa hauskalta.

Tuula, jos mä osasin niin säkin. Kalkkimaalilla maalatessa ei tartte hioa tainmitään? Senkin sutii.
Mä aion yrittää tota 60 e juttua niin kauan et onnaan.

Marika, hiotaan 60 e strategia. Keksitään halvoista halvimmat ruoat ja leivotaan leipää kuten jo teetkin.

Maalaa. Se koukuttaa. Etsi joku hauska väri. Kalkkimaalikartastosta.