tiistai 20. helmikuuta 2024

Random-juttuja ja treffirapo

 -Olen tehnyt lihapataa reilusta kahdesta kilosta lihaa. Näemmä riittää kolmeksi päiväksi. 

-Olen saanut puhelun Nordealta, jossa kertoivat korkokaton päättyneen ja kysyivät haluanko palaverin , jossa sumplittais näitä lainoja ja korkoja. (Kyllä kiitos)

-Olen välillä niin pitkästynyt että pelkään kirkuvani. 

- Olen myös hirmu kiitollinen arjestani ja monesta läheisestä. T'änään ilahdutti, kun miniä lähetti instastoorin, jossa joku mimmi kirjoitti haaveilevansa et voisi estää anoppinsa instassa. Miniä kirjoitti, että hän ei halua. :D

-Tänään yllätin itseni ja silitin monen monta vaatetta. Oli pakko keksiä yläkerrassa jotain hommaa, että lapset pysyisi lastenhuoneesa leikkimässä, joten raahasin silityskamat lastenhuoneen viereen. Tuli katsottua omia vaatteita uusin silmin, kun ne oli rypyttömiä. Taas kuvittelen keksiväni uusia asuja. 

-Niin ne treffit. Ne oli oikein hauskat. Tai siis sellaiset helpot ja puheliaat ja nauravaiset. Inarin mies sitkeästi elää mielikuvassa että olen jotenkin ihmeellinen. Hän teki sen hyvin selväksi moneen kertaan. Ravintolassa kertoi tarjoilijalle, että olemme toisilla treffeillä kolmenkymmenen vuoden jälkeen. Mä nauroin et hän haluaa meistä parin vain päästäkseen lehteen kertomaan meidän tarinaa. Kuinka rakkaus löytyi näin monen vuosikymmenen jälkeen. Mutta nyt siis ei ole vieläkään tällaisia tunteita mulla, mutta siis kivaa oli. 

-Mignon munat on saapuneet kauppaan mun silmien eteen. Turmio. Vasta neljän pakkaus syöy :O

1 kommentti:

Tarja K/Ruusu-unelmia ja villasukkia kirjoitti...

Perusarki on hyvä asia. Sekaan huippuja juttuja (Mignon munia ja nauravaisia treffejä), niin elo ja olo on hyvä. Minä tykkään silittää pyykkejä! Alushousuja ja sukkia en silitä, mutta muuten lähes kaikki muut pesussa olleet tekstiilit :D Siinä ei nenä kauaa tuhise, kun minä ja silitysrauta käydään silityshommiin.