maanantai 12. maaliskuuta 2018

Viikonloppumietinnät

Mä hankin ex tempore itselleni uuden läppärin motivoimaan itseäni kirjoittamaan. Tabletilla kirjoittaminen on niin ärsyttävää.
Odotan muuttuvani ajatusten tonavaksi ihan näillä hetkillä.
Lähinnä olen väsynyt ja kyllästynyt. En tiedä mikä mua vaivaa. Vaihdevuodet, sanoo mutsi. Oon ollut aika blääh ja ehkä siksikin miehen kanssa sanaillaan aika lailla. Takerrutaan toistemme sanoihin ja kinastellaan. Se on mun mielestä hiton raskasta ja miehen mielestä aika hauskaa.
Olin kyllä taas hetken sitä mieltä, että haluan asua ja elää ja olla yksin.

Viikonloppu oli kyllä hauskakin ehdottomasti. Mulla oli vapaata. Koko viikonloppu.
Lauantaina lähdettiin ajoissa stadiin ja käytiin pelaamassa bilistä. Olin tovin cool paljettijakussani keppi kädessä.
Sit nähtiin miehen tytär baarissa yhdellä ja mentiin Santa fehen, jonne tuli miehen poika ja avokki ja avokin vanhemmat. Syötiin hyvin ja mentiin Semifinaliin avokin veljen bändin keikalle. (hirveesti taas näitä sukusekoiluja)
Bändi lämppäs yhtä meidän kaupungin bändiä, joilla oli levynjulkkarikeikka. Hauska sattuma on se, että sen bändin laulaja on meidän naapurin poika. En ollut heitä tavannut, mutta asia oli tiedossa.
Baarissa näin sen laulapojan ja KYLLÄ, kävin esittäytymässä ja kertomassa kuka olen. Kundi oli niin herttainen ja kohtelias ja miellyttävä että oksat pois.
Ei mennyt kauaa kun mun luokse tuli esittäytymään viehättävä aikuinen nainen, joka kertoi olevansa meidän naapuri. Tää laulajapoika oli kertonut minusta äidilleen ja nainen halusi tutustua. He jo suunnittelevat pihajuhlia naapurustolle. Kuulostaa täydelliseltä.
Tämä on juuri sellaista elämää, josta nautin.

Eli onhan asiat ihan hyvin siis.

Kuntopyöräily on edelleen tylsää, mutta lähes päivittäin pyöräilen. Välillä putkeen ja välillä pienissä osissa. !0 min ja 5 min ja 15 min. Eikö sekin ole jo tyhjää parempi?

Tänään olisi tarkoitus rehkiä vähän enemmän, koska haluan virtaa. Jos se sillä tulisi.


4 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Vau tolle sosiaalisuudelle ja minglaamiselle :) Sä olet pro siinä ja sun pitäisi olla joku verkostoituja tms (onko se ammatti?).

Ja vau myös kuntopyöräilylle. Se nimittäin ON tylsää. Mä inhoon kaikkea sitä lämmittelyä kuntosalilla - crossari/kuntopyörä/soutulaite, yök yök. Mutta mua helpotti edes vähän, kun ostin bluetooth-kuulokkeet ja voin luukuttaa mielestäni musaa! Vaikka se oli edelleen tylsää, niin ei tuntunut ihan niin pahalta :D

Taru kirjoitti...

Kiva juttuja teillä. Yhdessä. Arki on usein pitkäpiimäistä ja nyt pääsitte yhdessä viihteelle.
Jospa se kantaa taas monta viikkoa ennen lomaa?


Rva Kepponen kirjoitti...

Minulla on edelleen harkinnassa kuntopyörän ostaminen. Sille ei ole mitään muuta paikkaa kuin olohuone - eikä sielläkään ole vapaata nurkkaa. Pahasti epäilen, että minulla voisi jäädä polkeminen muutamaan tuntiin koko kuntopyörän elinaikana :( Siksi en ole uskaltanut hankkia sitä olohuonettamme sulostuttamaan.

Theresa williams kirjoitti...

Hei, olen Theresa Williams Vuosien ajan suhteessa Andersoniin, hän hajosi kanssani, teen kaiken mahdollisen saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki oli turhaa, halusin hänet takaisin niin paljon rakkauteni vuoksi, Pyysin häntä kaikesta, annoin lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani ystävälleni ja hän ehdotti, että minun pitäisi mieluummin ottaa yhteyttä oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua heittämään loitsun saadakseen hänet takaisin, mutta olen tyyppi, joka ei koskaan uskonut loitsuun, minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin kokeilla sitä. Lähettänyt oikeinkirjoittajalle, ja hän kertoi minulle, että ei ollut mitään ongelmaa, että kaikki on kunnossa ennen kolme päivää, että minun ex palaa minulle kolme päivää ennen, hän heittää loitsun ja yllättävän toisen päivän, se oli noin neljätoista. Minun ex kutsui minut, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki mitä hän sanoi oli, että hän oli niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun palaavan hänelle, että hän rakastaa minua niin paljon. Olin niin onnellinen ja kävin hänelle, että olimme yhdessä elämässä yhdessä onnellisena. Siitä lähtien olen luvannut, että kenelläkään tiedän, että minulla on suhde ongelma, olisin auttamassa tällaista henkilöä viittaamalla hänelle ainoaan oikeaan ja voimakkaaseen oikeinkirjoittajaan, joka auttoi minua omalla ongelmallani. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} voit lähettää hänelle sähköpostia, jos tarvitset hänen apua suhteestasi tai muussa tapauksessa.

1) Rakkaustunnelit
2) Kadonnut rakkauden loitsuja
3) Avioeron loitsuja
4) Avioliittojen loitsuja
5) Sitova Spell.
6) Breakup-loitsuja
7) Työnnä mennyt rakastaja
8.) Haluat olla ylennetty toimistosi / Lottery loitsu
9) haluavat tyydyttää rakastajanne
Ota yhteyttä tähän suuriin ihmisiin, jos sinulla on ongelmia pysyvässä ratkaisussa
kautta {drogunduspellcaster@gmail.com}