torstai 21. huhtikuuta 2016

Muotimatka ihanmihintahansa

Voi mun onnen elämää kuulkaas kaikki.
 Aamulla minun kotiani sulostutti käynnillään kaikkien muotikoordinaattorien äiti ( tai ehkä sisko) Elisa.
Niinkään emme muodista puhuneet mutta universumista ja siihen luottamisesta. MK haaveili äkkilähdöstä, mutta empi uskaltaako tuhlata rahaa. Mikään oma lehmä ojassa ei ollut, kun muistutin et minäkin törsäsin 795e fustraan, vaikka rahasta ei tietoakaan. JA kas töitä tuli hirmusti!
 Ihan muina miehinä ehdotin, josko me kaksi lähdettäis matkalle kahden.
Mä niin näen kuinka vaellan maximekko päällä lierihatussani, vierelläni IHAN VARMASTI RAITAAN pukeutunut MK.
Siemailemme skumppaa, välillä pujahdamme putiikkeihin, joista MK valitsee minulle asuja asusteineen, joissa näytän nuorelta hoikalta ja kauniilta.
Sitten näissä ihanissa uusissa asuissa sipsuttelemma ravintolaan syömään, joissa sitten ennakkoluulottomasti maistan muitakin ruokia kuin kanasalaattia. Ehkä!

Saatamme tehdä ehkä muotiblogin videopostauksineen ja kaikki keski-ikäiset naiset hurmaantuvat käytännöllisistä neuvoista (jos on leveä perse, pukeudu kevyeen laskeutuvaan tunikaan ja laita punaista huulipunaa.) ja kohta Elle tekee meistä jutun.

Näin siinä tulee käymään.

Toki siinä voi käydä niin, että MK loukaantuu kun astun reviirillensä näine vinkkeineni ja ottaa mukaan jonkun muun.

Matkasta puheen ollen. Mua vähän hirvittää se, että se mies, jonka kanssa en seurustele, ehdotti yhteistä reissua elokuussa.
Mitä kummaa mä siellä reissussa teen? Miehen kanssa? Pukeudun niihin hulmuaviin tunikoihin ja hymyilen eteerisesti? En kestä tällaista jännitystä.
Jotain mahtavaa siinä reissussa olisi. Matkustaisin miehen kanssa, joka  syö salaatteja ja karttelee hiilareita eikä syö karkkia, joten hitoksen laihana tulisin takaisin kotiin.

Nyt jään odottamaan Elisa MK:n vastinetta tälle postaukselle.

jk. Toivottavasti Elisa ei paljasta mun aamulla puhuneen jotain siitä, et jos rumatkin ihmiset voi löytää miehen niin, ehkä kauniimmatkin.

3 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Pupu! Olen täällä jo tehnyt taustatyötä matkan suhteen...exä lupasi kommentoida asiaa vilo mennessä.

Hang in there, i'll be back!

Raitapaitaterkuin MK

ps. Huuleni ovat sinetöidyt.

marikan polut kirjoitti...

:)
ai kauhhia teidän suunnitelmianne.
Tästä reissusta on pakko saada online-päivityksiä...

Marja kirjoitti...

Olet onnekas, sulla on maailman paras ystävä!! <3