tiistai 6. toukokuuta 2014

Hih ja ping, taas

Ihmisten ei kuuluisi hankkia tavoitavaatteita, mutta kun halvalla saa jne. Huuto netistä, tuosta taivaasta, huusin äsken kympillä Espritin farkut kokoa 30. Kolmekymmentä! Nykyiset on 31 tuumaa ja sitäkin jo pidän pienenä. Miten uskallan ees haaveilla vielä pienemmistä? Iih ja hii!

Kehokuuria menossa toinen päivä ja tavoita saavutettu. Olen jo aika hih ja ping! Mun kuuluis tänään olla väsyneimpänä, mutta ei. Olen vaihtanut verhot eli silittänyt viidet verhot, pessyt lattiat, tampannut yhden superpölyisen maton varastosta. Vienyt kamaa kaatopaikalle ja Fidalle ja mitäs muuta vielä. Jotain!
Kohta haen varastosta pari kirppissäkkiä, neljä vuotta varastossa olleita HUOM ja katson mitä teen niillä. Kun en yhtään tiedä edes mitä siellä on. Kello jo yli yhdeksän, mutta puuska on päällä.
Ihan sairaan mahtavaa.

Äsken kävi kaveri iltakahvilla. Se on tokaa viikkoa Cambridge kuurilla. Söi pussiruokaa ja minä vieressä paistan oman kuurin ruokaa, kahta kanapihviä. Nauratti.
 Tänään kaiken kukkuraksi on Älä laihduta-päivä. Mut en mä varsinaisesti laihduta, enkä etenkään naisiin kohdistuvan paineen takia, mä haluan olla vaan HIH ja ping, ellette muista :)

Nyt varaston kimppuun!


2 kommenttia:

Sari kirjoitti...

Tuo sun kuurisi kuulostaa kyllä aivan ihmeelliseltä. Sun tekstistä voi melkein nähdä sen vauhdin joka sulla on päällä. Hengästyttää hitaampaa!
Mutta onnea, että olotilasi on heti parempi!

Leonida kirjoitti...

Uskomaton määrä energiaa sulla! Hih ja ping kuulostaa hyvältä!

Tulisitko seuraavaksi meidän varaston kimppuun? Tai edes työhuoneen?