perjantai 25. huhtikuuta 2014

Kuka olen tänään? (Tai ketä mä esitän tänään?)

Mun harkinnan alla oleva ostoslakko kesti todella kauan. Ostin "nahkatakin" Vero modasta. Viimeinen kappale. Kohtalo. Niin ja tietty puoleen hintaan, eihän tässä nyt muuten olis....

Nyt olen taas mielipuuhassani, eli miettimässä mitä mä laitan illalla päälle. Toisaalta mietintä on turha. Mulla on noin kaksi vaatetta, joita käytän kun menen "bilettään". Ajatelkaa jos oliskin kaappi täynnä toinen toistaan makeampia vaatteita ja sitten pitäis miettiä, et minkä näistä tsiljoonista vaihtoehdoista haluan tänään kuvastavan minua. Mitä minä tänään haluan itsestäni kertoa? Kerronko olevani syvästi tunteva empaattinen ihminen, kerronko minulla olevan hyvä huumorintaju ja positiivinen tapa katsoa maailmaa, vai kerronko vain vaivihkaa, et olen laihtunut ja haluan esitellä uutta kroppaani, mutta en niin ilmeisellä tavalla. Toki haluaisin kertoa olevani nuori ja rock, vaikka olenkin ei niin nuori ja ehkä hieman lälly. Niin paljon kerrottavaa ja vain yksi asu.

Suuren maalta kaupunkiin, keskustelevassa asussa, menemisen syy on rakkaan ystäväni ihan epäpyöreät synttärit. Odotan iltaa. Musta on hauska mennä syömään porukan kanssa, joista tunnen vain tämän yhden ainokaisen. Hauska ja ennalta-arvaamaton ilta tulossa.

Ennen sitä pitäisi laittaa itsensä kuntoon, hakea leirkoululainen, viedä hoitolapsi lomille, hakea junnu kaverilta, pakata junnun yökamat, viedä junnu yökylään ja vihdoin ajaa junalle. Pelkään et meikit rapistuu näiden tuntien aikana, kun pää kolmantena jalkana tohotan. (Oottekste huomanneet, miten äkkiä meikit nykyään rapisee. Ensin oot hehkeä nainen ja parin tunnin kuluttua aika paljon kulahtaneempi ja väsyneemmän näköinen homssu. Meikkitellisuuden syytä. Myyvät enemmän meikkejä, jos ne kuluu nopeammin.)

2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Ihan mahtavaa iltaa teille, lilaa luomille ja huuliin punaa! Sinä senkin ihana ranskatar tai rokkimimmi...ihan miten päätät!

Rva Kepponen kirjoitti...

Hauskaa iltaa!