sunnuntai 5. huhtikuuta 2020

Monitoimihuone ja harrastusolkkari

Koska elän edelleen täällä omassa kuplassani, niin kerron meidän ihanasta monitoimihuoneesta. Ehkä laitan siitä kuvan jossain kohtaa. Te tiedätte tän mun vaatehuoneen, jonka muokkaus alkoi juuri ennen TÄTÄ. No, homma jäi vaiheeseen, koska TÄMÄ ja etenkin koska tekijä on riskiryhmäläinen ja eristäytyy kunnolla.
Viime viikolla bonustytär jäi tänne poikaviikoksi, koska huvitti. Ei päässyt esikoisen sänkyyn nukkumaan, vaan nukkui siellä vaatehuoneessa. Siellä saa kuulemma hyvät unet.
 Kun bt herää, hän kasaa taitettavan patjan pois huoneesta ja sitten sinne siirtyy mies terapoimaan potilaita etänä. Olen nauranut itseni tärviölle, kun mietin mitä parisuhdeterapiatyypit miettii, kun terapeutti on vaatehuoneessa.
Kollegojen kesken heillä oli joku videomiitinki, jonka aikana mies esitteli mun vaatteita, vöitä ja laukkuja kolleganaisille. Ehkä vähän outoa!

Mies on bilishullujen bilishullu, kuten olen tainnut mainita. Hän sai mut ylipuhuttua bilispöydän hankintaan. Junior kokoinen pöytä, kokoontaitettava, muka. Tossa se pöytä nyt on olohuoneessa. Mutta yllätyksekseni se ei haittaa mua. Koko perhe innostui pelaamisesta ja kaksi nuorinta kone ja puhelin addiktia pelaa tunteja putkeen. Itseasiassa perjantaina meni 7 tuntia tosta noin vain. Samaisena iltana kun tyypit pelas, niin minä ja bt mentiin yläkerran makkariin katsomaan telkkaria,akoska olohuoneessa se ei enää onnistu. Onneksi just ostin Elisa viihde- boksin makkariinkin.

Mä en oikein tiedä mihin mun aika on mennyt viime viikkoina, En ole ryhtynyt siivoamis ja raivaamisurakoihin, en ole lukenut yhtäkään kirjaa, vaikka ostin juuri viisi herkullista kirjaa. Ruokaa laitettu ja leivottu. Käyty kaupassa liian usein. Mä en tajua miksen saa ostettua viikon ruokia kerralla kuten kunnollinen ystäväni. Se käy vain kerran viikossa ja vaikka ruoka loppuu kesken, niin lisää ei haeta. Oli kuulemma maito loppunut, niin teini oli tehnyt pannarin vedestä ja kaveri ei saanut kahviakaan, koska se maito. Mutta ei siis mennyt kauppaan ennen kuin viikko täynnä. Mikä sitoutuminen!

Huomenna alkaa onneksi ensi viikko. Vaikka ollut mukava poikaviikko, niin ihan kiva kun pojat menee vaihteeksi isälleen, niin täällä ei ruoka hupene viidessä minuutissa. Jospa ensi viikon ruoat miettisin tänään ja toteuttaisin sen kerran viikossa kauppaan-jutun. Saattaa olla et pääsiäinen sotkee touhun. Miehen vanhin tytärkin kutsui itsensä meille yökylään. Saa siskokset viettää aikaa yhdessä ja mun tyttöseura lisääntyy.

Mutta näin, ihmeen täyspäisenä selvitty jo kahdesta viikosta!

Mukavaa pääsiäisviikkoa kaikille!

1 kommentti:

marikan polut kirjoitti...

ei mitään saumaa, että selviäis kerran viikossa kauppareissulla! en ymmärrä, miten joskus olen pystynyt olemaan niin suunnitelmallinen ja reipas - ja jotenkin kaapitkin ovat kutistuneet, ei mahdu.