perjantai 18. tammikuuta 2019

Jotain mitä odottaa!

Nyt se on tehty. Varattu kesälomamatka! Mennään taas Kreikkaan ja Nidriin. Nidristä on tullut selvästi meille sellainen kesämökkityyppinen juttu. Että miksi mennä muuallekaan. (Vaikka olenkin sitä mieltä, että miksi mennä samaan paikkaan, kun maailmassa paljon muutakin ihanaa)  Kiva tietty, että meillä on siellä tuttuja, jotka jopa toivovat ja odottavat meitä sinne.
 Miehen tytöt lähtevät mukaan ekaksi viikoksi, me jäämme vielä toiseksikin. Jos todella todella hyvä tuuri käy, niin mukaan lähtee myös miehen kaveri, joka on ihan huipputyyppi ja hillittömän hauskaa seuraa. Olen tavannut vain kerran, mutta meillä synkkas!

Sitten kesällä, elokuussa, on aikeissa tehdä reissu mun poikien kanssa. Siis minä ja pojat vain. Sitä odotan innolla. En ole koskaan poikien kanssa ollut yksin missään.  Kohde kuitenkin on vielä auki. Gdansk, Dubrovnik? Olen vähän googlaillut reissuja, mutta mun kompastuskivi on se, että kuinka saan varattua kaksi huonetta, kun aikuisia on vain yksi. Pitääkö etsiä air'bnb?
Eiköhän nämä selviä.

Tässä kohtaa ymmärrän sen, että vaikka arki on paikoin hieman heviä, niin sillä palkalla kuitenkin saan matkat maksettua. Eli ei sovi marista.

Jospa tämä matkajutska sais mut ryhtymään ekstrataloudelliseksi. Joohan? Nytkin jossain uudessa lehdessä oli aika kivoja halpoja ruokaohjeita, joten jospa taas lähtisi suunnittelulinjalle. Sille kuinka koko perhe syö viidelläkympillä viikon. Pilkallinen virnistys perään!

Hei, mä olen muuten juuri leipomassa ruispaloja. Jos ne onnistuu, niin laitan ohjeen pikana tulemaan.





4 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Jättikokoinen peukku matkoille - ihan huikeaa ja happy for you!

Tuula kirjoitti...

Ooh, ihanaa! Kun kalenterissa on matka odottamassa, sen arjen jaksaa vähän paremmin :)

Mä varasin mulle ja pojille kans Kreikan reissun Zakynthokselle. Mäkään en oo aiemmin ollut silleen, että kumpikin poitsu on mukana. Hyvin varmaan menee, kun on iso allas, meri vieressä ja all inclusice (=riittävästi jätskiä pojille ja sopivasti viiniä mulle).

Rva Kepponen kirjoitti...

Lomamatkaa on aina niin ihana odottaa :)

marikan polut kirjoitti...

Jee! Paljon mahtavaa odotettavaa (ja suunnittelupostauksia?)!