perjantai 14. joulukuuta 2012

Jähmettynyt

Olen monta kertaa ollut tulossa tänne kirjoittamaan, mutta ei sitten ole ollut asiaa. Suuri ongelma! Ei asiaa!
Olin kamalan otettu ja iloinen kun Kinttupolkujen Marika tuli kysymään missä olen. Kiitos Marika! Olen täällä. Jähmettynyt yhden ilmeen ihmiseksi, jolla ei ole asiaa, eikä mitään mikä kiinnostais. Olen yrittänyt tutkailla tunteitani (yök) ja miettiä mikä mättää. Kaikki hyvin. En ole masentunut. Paitsi heti kun mietin olenko masentunut, niin alkoi itkettämään. Hhehe!

Täällä on pesty koiranpissoja lattioilta, viety koiraa ulos pissalle, kuskattua lapsia kouluun ja takaisin. (Äsken kyllä pokkana väitin pojalle, että olen asioilla, et "ihan saat kävellä kotiin". Tosi asioilla. Makasin sohvalla lukemassa Annaa)
Jouluisia ostoksia olen tehnyt. Se on ollut kivaa. Nyt pitäisi miettiä tarjottavia sunnuntaisille synttäreille. Niin, esikoiseni täytti tänään 11v. Ihana viisas aurinko.

Toinen aurinko, junnu, oli eilen koskettava. Oltiin anoppia katsomassa sairaalassa ja siellä anoppi (ymmärrettävästi) marisi terveyskeskuksen pitkäaikaispuolesta. Et sinne lykätään kaikki, jotka ei ole enää hyödyksi.  Vanhuksia ei enää tarvita. Junnu ihmetteli tosissaan, että miten niin "kyllä pikkulapset tarvitsee vanhuksia".
Onko suloisempaa kommenttia maailmassa? No on ehkä, mutta en juuri nyt muista.


3 kommenttia:

Rillo kirjoitti...

Tsempitykset sinne. Kyllä mun mielestä se Annan lukeminen on ihan asioilla olemista. Omat hetket on niin tärkeitä, että pieni kuntoa kohottova valhe on täysin sallittu.

marikan polut kirjoitti...

hyvä että olet tallella!
Se on tämä kaamos: mikään ei ole vialla, kaikki on hyvin ja ihan vimmatusti ottaa päähän kaikki.

Kyll see siit sit - niinkuin meidän nurkilla tavataan sanoa

Tuula kirjoitti...

Vähänkö suloinen tuo poikasi kommentti ♥ Selvä herrasmies, jolla on sydän paikallaan!

Ja jos ei Anna-lehden lukeminen ole tiukasti asiaa, niin ei sitten mikään. Jos ei äiti itse itseään hemmottele, niin ei kait kukaan muukaan. Isot pisteet sohvatuokiolle! Mäkin aion suunnata sinne glögimukin ja kirjan kanssa (kun vielä osais valita noista kirjoista...)

Lämpöiset halit!