sunnuntai 16. tammikuuta 2022

Lentoemäntädieetillä

 Ensimmäinen päivä kitukuuria. Enää kolme jäljellä. 

Olen mitannut kuumeen tänään kymmeniä kertoja ja meinasin jo tehdä koronatestin, kunnes yhtäkkiä tajusin, että olen niukalla ruokavaliolla, siksi kylmä ja kurja olo. Tänään syönyt puolikkaan greipin ja lounaaksi 200g kanaa. (se on muuten paljon)

Tässä vetkuttelen kaikella mahdollisella että söisin päivällisen vasta myöhään. Tiedossa vihreitä papuja ja kaksi kananmunaa. Huraa!

Olen tällä kuurilla siksi, että kun torstaina olen vapaa syömään mitä vaan, niin saan kicksit jo siitä jos syön iltapalalla teetä ja leipää. Tai jugurttia ja pähkinöitä. Tai siis ihan mitä muuta vaan kuin suklaata.  Ja kun tämän on kitkuttanut läpi, niin ehkä tulee hieman mietittyä muutenkin mitä suuhunsa laittaa. Eiku ei, ihan oikeasti mun normi ruoat on oikein säällisiä ja kunnollisia. Ne on vaan nuo illat... Olisipa ihminen jolla ei ole syömisongelmia. Valitettavasti tunnen sellaisia ja sehän ärsyttää. Onhan se nyt outoa ettei jollain ole mitään syömishäiriötaipumuksia. 

Tänään murehdin sitä, että tunnen ihmisiä, jotka on kolkyt vuotta kuunnellut mun laihdutusjuttuja. Ei siis ihme, että yksi ystävä kauan sitten sanoi että "Laihduta äläkä vaan jauha siitä." 

3 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Noitten rajujen diettin paras puoli on se, että sen jälkeen kaikki tavallinen ruoka maistuu taivaalliselta. Mieliteot kohdistuvat siihen, että saisipa ruisleivän jonka päällä on jotain :D

P kirjoitti...

Sä olet oivaltanut asian. Onhan sekin kiva että tod näk lähtee muutama (neste) kilo, mutta eniten innostaa se et ruisleipä tuntuu Herkulta!!!

Ajatuksia kalenterissa kirjoitti...

Hei!

Haastan sut päivätehtävään nimeltä yllätysresepti! Otatko haasteen vastaan?❤️


https://jasukuvaa.blogspot.com/