tiistai 25. tammikuuta 2022

Ajattelen liikaa

 Nauratti kun äsken tajusin miksen saa tehtyä Aarrekarttaa ja se manifestointi muutenkin jäänyt liian vähiin. Mä mietin sitä liian älyllisesti. En uskalla laittaa karttaan mitään, koska sehän voi olla VÄÄRÄ toive tai unelma. Mitä siitä nyt tulisi että vääriä toivoisi?

Sit mun satunnaiset lehtileikkeet jotka repäisen talteen on ihan älyvapaita. Mun alitajunta sekoilee. Viimeisin outo oli "Naimisiin mennyt kirjailija". Haluanko mä olla kirjailija? Mennä naimisiin? Haloo, alitajunta vois hieman selittää mulle näitä juttuja.

Sit jotkut leikkeet liittyy vaatekaapin siisteyteen. Enkö mä todellakaan keksi muita haaveita kuin siistit kaapit ja jotkut älyvapaat naimisjutut?

Mä haluan kivoja kiinnostavia toteutettavia haaveita. Tilaan niitä. 

Itseasiassa tilaan jotain kivaa tulevalle viikonlopulle tai maanantaille. Mun elämässä on KOLME kivaa juttua tapahtunut 31.1 ja nyt vatsassa kutittaa odotus. Onko taas tapahtuman aika? (Tuleeko joku järjestämään mun vaatekaappia?)



1 kommentti:

Taru kirjoitti...

Vaatekaapin järjestäminen on vapauttavaa, mutta (mun mielestä) hemmetin tylsää. Toivonkin sulle 31.1. jotain muuta ihanaa, valoisaa ja arjesta nostattavaa. Toisaalta jos järkkäily tuo iloa jne, sekin on positiivista ja ehdottomasti huippua <3 Pian aarrekarttoillaan <3