perjantai 24. elokuuta 2018

Tää nyt on tätä taas

Huomenta!

Mä olen pitkästä aikaa taas alkanut käyttää Polar Loopia ihan vain nähdäkseni paljonko tulee askelia taaperoelämässä ilman muuta liikuntaa. 8000-9500 on perusmäärä. Tähän kun lisäisi ne lenkit rattaiden kanssa, niin tulos olis aika ok. Tällä viikolla en ole ehtinyt vielä, mutta jos tänään.
 Loop osaa ehdottaa lajeja, joilla saisi määrän täyteen. Tämän aamun vinkit oli 46 min tennistä, 1,5h rullalautailua tai kolme tuntia puutarhatöitä. Ton jälkimmäisen mä jopa pystyisin toteuttamaan. Skeittaus ei oo mun juttu :D

Kiltisti olen pitänyt ruoka- ja tilikirjaa. Eilen hieman lannisti ostoksiin merkitä 70 e vaatteisiin. Mutta ei ollut turhakkeita. Poika sai kolmet farkut kahden hintaan ja talveksi pipoja. Monikossa.
Mutta mulla olisi nyt 130e jäljellä viideksi päiväksi ruokaan. Jos siis tavoittelen sitä, että mulla menisi max 300 viikossa rahaa mihinkään, ylipäätään.
Tästä tulee nyt siis näytön paikka.

Eilen olin vesijuoksemassa kaverin kanssa 45 min ja kohta menen yksin. Jo ennen yhdeksää huom! Siitä mä olen aika ylpeä. Plus tosiaankin olen nyt tykästynyt siihen touhuun. Se on tylsää, mutta kivaa. Ehkä se rentous siinä on parasta.

Muuta mainittavaa ei sitten olekaan. Vähän tylsistytään kotona. Tulee typerää kinaa miehen kanssa. Sanoin taas ääneen, että tämän tylsyyden vuoksi en uskonut koskaan pariutuvani uudestaan, että kuka tän elämän itselleen ottais jos ei itse ole sitä valinnut. Meillähän ei ole mahdollisuutta tehdä mitään yhdessä. Paitsi olla himassa.
Sit kun mä olen huonon nukkumisen ja taaperoelämän takia väsynyt, niin musta ei ole iltaisin mitään iloa. Haluan vain olla rauhassa hiljaa. Ja nukahtaa klo 22. Oon kyllä mielettömän hyvää seuraa :D
Ei tämä helppoa aina ole, elämä.

Noniin, vesijuoksin 40 min ja kaupan kautta äkkiä kotiin lounaan laittoon. Kohta työmuksu tulee takas, syö ja menee päikkäreille.  Mä voisin kokeilla olla nukkumatta. Eilen nukuin varmaan pari tuntia ja loppupäivän olin tosi väsy ja päänsärkyinen. Tänään on hyvä olo! (Mä olen kuin joku vanhus joka raportoi olojaan)

Nyt tarvitsin taas intoa ja potkua!



Ei kommentteja: