tiistai 21. elokuuta 2018

Innostuspläjäys

Huomenta.
Mä olen täällä taas. Elämä näyttää niin toiselta kuin eilen. Nukuin yöni hyvin ja jopa monta tuntia. Eilen vihasin kaikkia ja kaikkea, tänään rakastan niitä samaisia.

Suhtaudun positiivisesti jopa siihen, että pieni taaperotyölapseni on niin pieni. Tänään multa lähtee isompi työlapsi pois ja jää pieni ja etteikinäusko! Mä aion laittaa tän taaperon rattaisiin ja aloittaa kävelyllä käymisen. Säällä kuin säällä! Mä saan liikuntaa ja ulkoilmaa ja taapero pysyy pois pahan teosta edes 30 min.
Mikä urheilullisuus ja positiivisuus!

Tänään ajattelin myös konmarittaa kotiani päiväuniaikaan. Mulla on kasa naistenlehtiä pöydän alatasolla, sotkussa ja vinossa. Mä selaan ne läpi ja heitän roskiin :D
Eilen sain puuskan vaatehuoneessa Nti Sutkautuksen ansiosta. Se oli kirjoittanut tavaroiden läpikäymisestä ja intouduin siitä.
Sovitin kaikki housuni. Kahdet mahtuu, ehkä kymmenet ei. N. kahdet on realistiset tavoitehousut. Tärkeintä kuitenkin, etten liho niin etten mahdu niihin kaksiin sopiviin. Niinhän ei käy, koska mä aloitin tän liikuntajutun! Syömisjutun aloitin jo eilen ja jatkan tänään.
 Lounaaksi kasvis ja fetamunakas, illalla kanasalaattia. Kaikissa muissa väleissä punaviinimarjarahkaa.

Eilen kirjoitin siitä säästämisjutusta ja sitä kuinka aina tulee jotain. Ja heti tuli. Ajoin 40 kympin alueella neljääkymppiä. Tietyön takia olikin kolmenkympinrajoitus. Pakettiautossa välähti. Saas nähdä tuleeko 170e lasku vai vain huomautus! HUOKAUS!

Tässä nämä tämän aamun iloiset kirjoitukset! Odotan vieläkin infoa voiko 200 eurolla elättää perheensä viikon ajan. Joka viikko!

2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Hyvä sä, mä niin inspiroiduin kaseeraus/säästö/munakas innostuksesta.

P kirjoitti...

Mä inspiroidun susta ja sä musta :)
Olis kiva tulla sun luo kaseeraamaan ja vaatteita läpikäymään jne.