keskiviikko 4. huhtikuuta 2018

33 vuotta painon miettimistä

Tänään mietin niinkin hassuja, kuin että olen laihduttanut n. 33 vuotta. Naisen elämä on kyllä älyvapaata!!!
Mä olin ehkä 15-vuotias, kun ihastuin mutsin kirjahyllystä löytyvään Victoria Principalin jumppakirjaan. Mä joka aamu jumppasin parikmmentä minuuttia. Jonkun aikaa huom. Mä teen kaikkea jonkun aikaa.
Siitä asti olen enemmän tai vähemmän koko ajan miettinyt painoa. Nykyisin painan ehkä 30 kiloa enemmän kuin teininä. Että sillä tavalla!

Milloin minä opin?

Nythän mä jo vannoin etten laihduta enää ikinä. Siltikin taas yritän noudattaa fitfarm-ohjeita. Aamulla nauratti itseänikin, kun mietin että ehkei nyt kantsi laihduttaa, kun kuitenkin lihon taas ennen reissua. Että jos laihdutan vasta just ennen matkaa ne pari kiloa, jotka ei näy missään, mutta tuntuu fiiliksessä. KUINKA ...tun tyhmä ihminen voi olla?
 Eli elänpä tässä taas tavallisesti ja nautin elämästä. Mahdollisimman terveesti toki.

Viikon ruoat on taas pohdinnassa.

Eilen oli paneroituja turskafileitä ja muusia
Tänään esikoisen tekemään kanapastaa. Kanasuikaleita ja Creme bonjour yrtti-valkosipulijuttua.(cuisine fraiche) Ne sekoitetaan pastan joukkoon ja kaikki huutaa huraa

Huomenna pekoni-kanttarelipastaa

Perjantaina varmaan pakastepitsapäivä, koska olen itse illan poissa

Viikonloppuna...

Noniin, Marika ja joku ideoimaan please

2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

IIk, mäkin olen ollut ilokas Victoria Principal jumppaaja....polvi nousi korkealle vaikka Victorian kroppa jäi saavuttamatta.

Terveellä järjellä kohti terveempää elämää <3

marikan polut kirjoitti...

mun pää on ihan ruokaideatyhjiö.
ja painokriisikin mulla on.
et ei pyyhi kovin lujaa täälläkään.