lauantai 27. tammikuuta 2018

Ei tehä tästä numeroo

Ei tästä nyt numeroa tartte tehdä, mutta kerronpa jotain suurta. Mä kävin tänään salilla ystävän kanssa. Salilla, treenaamassa.
Kyllä taas sittenkin tais olla iso juttu.

Toinen iso juttu on se, kun eilen olin kivittämässä kaikki, koska olin pahalla tuulella.
Ruokapöydässä rauhotuin ja sanoin pojille tykkääväni niistä tosi paljon. Teinein hymyili ja sanoi et hekin tykkää musta paljon. Kyynel.

Talossa on flunssaa ja oksutautia tää viikko ja se jos joku on peestä.
Mut jee. Tänään siis elämä voitti ja uskon, että vielä voi olla kiva elämä tiedossa.
Sellanen jossa näkee ihmisiä, liikkuu ja siivoaa. Miksi lisäsin ton vikan? Mitä väliä siivoomisella on?
Mulla on instakateus. Kaikilla muilla on kauniit siistit kodit. Mä olen ainoa, jonka kodista ei voi ottaa sisustuskuvia.
Ehkä vaan ruoka....
(Tänään iltaruoka oli lämpimät leivät ja tunasalad)

6 kommenttia:

Tuija kirjoitti...

Elämä on joskus tai oikeastaan aina yhtä tunteiden vuoristorataa.

Kadehtia ei kannata mitään eikä ketään: jokaisella on jotain, mitä toisella ei oo 😊

Suloista lauantaita 😘

Rva Kepponen kirjoitti...

Meillä ei todellakaan ole siisti koti.
Enkä ole sen puoleen käynyt salillakaan, meinasin sanoa että viiteen vuoteen, mutta sehän olisi liioittelua. Kävin viime vuonna peräti kahdesti :D

Tuula kirjoitti...

Siivous ja siisti koti ovat oikeastaan vähän tylsiä juttuja. Varsinkin jos se siisteys tarkoittaa sitä, että pitää luopua kivoista jutuista. Mä yritän käydä kuntoilemassa, mutta tingin sitten siitä siisteydestä. Tuskin tulen kuolinvuoteella katumaan sitä, etten siivonnut enempää :D

P kirjoitti...

Tuija, hyväntahtoinen kadehtiminen on ihan mukavaa ja motivoivaa. Sun kauniit kuvat tekee niin.

Rva kepponen, kuvia kehiin. Inhorealismia.

Tuula, säällinen siisteys riittää? En ole intoilija yhtään.

Jenny/Vastaisku ankeudelle kirjoitti...

Jee, pisteet salille!
Ja toivottavasti sairaudet ovat jo helpottaneet.
Kiinnostava toi sun rahapostaus! Ihailen sua, en tosiaankaan sais lipastoa maalattua tai nuppeja vaihdettua.
Ihanaa helmikuuta, P!

P kirjoitti...

Jenny, sali jäi näemmä siihen. Mut kivaa oli edes kerran. Nyt haluaisin saada kotijumppapuuskan. Joka kestää läpi elämän.
Sairaudet lähes ohi, mutta ei vielä täysin terve. Nuorin sairastui uudestaan, eli kotijumi jatkuu.
Mä en tiedä miksi mua kiinnostaa kuulla/lukea muiden rahajuttuja, siksi kai kirjoitan omistani? Odotan löytäväni sen jutun, jolla ratkaisee kaikki ongelmat sillä saralla 😁
Kiitos iloisesta palautteiossra Jenny