torstai 11. toukokuuta 2017

Hormoonihäröily

Jossain joku puhui hormonielämästä juuri.
 Just nyt mul on hyvä esimerkki siitä.

Mies sanoi et on siihen asti terve kunnes menee lääkäriin ja saa kuulla et on syöpä.
Nauroin et oon samis ja siks en mee lääkäriin etten saa kuulla et oon syöpääntyny.
Mies tokaisi et " ei sul on syöpä, sulla on vaihdevuodet".
Kenellä tulvahti kyyneleet silmiin?😀😀


Tovin möksäsin. Mun vanhuudesta ei saa puhua.

Myöhemmin mies katsoi mua pitkään ja sanoi et "numerot huomioon ottaen oot kyllä tosi nuoren näköinen ja kaunis. Et ei vaihdevuodet sitä muuta."

"Mul on pelko et vaihdat mut nuoreen versioon".
" En vaihda sua mihinkään, kun en halua lisää lapsia eikä nuoremmilla ole sun huumorintajua".

Ei mua enää itketä.

4 kommenttia:

Nanni kirjoitti...

Hauskaa, itsekin kirjoitin tänään juuri noista hormooneista. On ne vain melkoisia peikkoja.

Tuula kirjoitti...

Mä oon juuri niissä hormonimyllerryksissä. Kuten joka fakin kuukausi noin puolet ajasta. Ainoa aika, joka oli harmonista, oli raskauden joku vaihe - oisko sekin kestänyt jotain peräti kuukauden :D :D

TiinaJ kirjoitti...

Noi sun iholla tekstit täsmensivät sen, että olet erityisen taitava kirjoittaja. Edelleen odotan koska teet esikoisen. Olet taitava. Hormonit ja keski-ikäisyys tjsp. Edelleen fiilistelen sitä mitä mies sanoi mulle muutama viikko sitten. Rakkauden jatkuvuuden tunnustuksia. No tiedät, toiset jaarittelee tunteistaan enemmän kuin toiset, tärkeintä on kuitenkin hyvä olo yhdessä. Elämä ja tunteet on niin ailahtelevaisia. Onni on kiva olotila.Siinä on kiva välillä velloa ja
Ihan vaan olla.

P kirjoitti...

Nanni, no sinähän se olitkin jonka hormoneistaa olin lukenut. Säälin meitä.

Tuula, miten olis uus raskaus ja seesteisyys :D :D

RAkas juokseva joogi, mä olen älyttömän onnellinen sun sanoista eli kehuista. Piristi kauhiasti. Ehkä lähes itketti.

rakkauden jatkuvuus on kivaa eikä yhtään itsestäänselvää. Eli olet onnekas