sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Selätään marrasmasennus!

Mulla on ollut jääkaapin ovessa vuoden vanhan Sport-lehden ohje asennetarkastuksesta! Viikossa olisi tarkoitus löytää itsestä optimisti.

Nyt treenataan yhdessä. Hop!

Maanantai:

Vaihda näkökulmaa!
Jos haluat muutosta johonkin, kirkasta ensin päämääräsi. Päätä, että marraskuusta tulee vuotesi kohokohta,
Osta keltaiset kumisaappaat ja sähäkimmät treenivaatteet.
Järjestä valonjuhlat ystävillesi.

Mun päämäärä on lopettaa vätystely ja ryhtyä omaksi idolikseni. Tehokas työpimu, pullanleipoja, kodin feng shuin parantaja, ystävien tuki ja piristys!
(Päämäärä kaksi on saada ihanat käsivarret!)

Tänään opin taas vaiheeksi sen, että ihminen itse kykenee vaikuttamaan mielialaansa hyvässä ja pahassa.
Ihan vaan aikani kuluksi  aloin marisemaan kaikesta. Inhosin elämääni ja kaikkea.
Menin itseeni. Kaipaan huomiota ja sitä, että mun olemassa olosta tehdään numero. Kyllä, säälittävää.

Psyykkasin itseäni hieman. Menin salille. KYLLÄ. Ei se autuaaksi tehnyt, mutta kävinpä kuitenkin. Toivon, että hurahdan. Haluan olla vahva ja timmi. Haluan ajatella muutakin kuin tylsyyttä. Ajattelen siis treenausta.
Hienot treenitrikootkin jo hankin. Mustat, tiukat, pinkki vauhtiraita sivussa. Jännnintä on se, ettei mua ahdista olla ihmisten ilmoilla siten. Mä olen se, joka ennen käyttä salilla löysiä verkkareita ja isoa t-paitaa!!!!

Ei kommentteja: