perjantai 23. lokakuuta 2015

Burpee on saatanasta!

Nonnis, tekosyyt sikseen ja toimintaa.

Olen voittanut uudelle kuntosalille kahden viikon tutustumisjakson. Eilen kävin paikkaan tutustumassa ja tokikin mulle jäsenyyttä yritettiin myydä. Keksin sata syytä, miksen ehdi ja pysty ja kykene, mutta kaikki syyt sai kumottua.
Mullahan tosiaan on tää kauhea 45v edessä. Ja pyhä päätös aloittaa treenaaminen ennen sitä ja sen jälkeenkin...

Eilen ex tempore menin sitten testaamaan Crossfit demo tuntia. Olen salaa haaveillut, että hurahtaisin  siihen, mutta en todellakaan. En! Oli mulla hauskaa eilen kyllä, mutta luojan tähden olin lopussa aivan sippi. Lopussa piti minuutti lankuttaa putkeen, mutta kykenin siihen ehkä kymmenen sekunnin pätkissä. Olin totaaliloppu.
Pahinta  kaikessa oli burpee, yleisliike suoraan helvetistä.

Tänään hyydyttää ja kolottaa, mutta aika miellyttävällä tavalla. Aurinkokin paistaa, joten vähän mietin kokeilisko juoksua tai edes kävelylenkkiä NYT.

Sit mulla on vakava ongelma. Luen kaikkia treenijuttuja ja kaikissa sanotaan, että pitää syödä tarpeeksi, yli oman kulutuksen, jos haluaa lihaksia hankkia.
EN OSAA syödä liikaa, enkä ehkä edes tarpeeksi, pahoin pelkään. Ellen sitten herkkuja saa vetää. Mä olen nyt parisen vuotta syönyt pääsääntöisesti järkevästi ja aika monipuolisesti ja pitänyt kiloni poissa, mutta en ole varma miten lisätä syömistä tolkullisesti.

Pienet ongelmat!

Huomaatteko, tää lähtee selvästi treeniblogin suuntaan. Ehhehe!

Huomenna on mukavaa. Lähden serkkuni vauvan ristiäisiin. Ihana nähdä sukua, jota vähemmän näkee, ihana nähdä vauva, ihana poistua kotoa. Hitto mä olen kyllästynyt kotiin!

Sovitin pikkumustaani, jonka hankin ennen viime joulua. Tiekste, se on ehkä hippasen liian iso.

Iso oli myös eilinen treenivarustukseni. Ostin joku vuosi sitten "ihanat" treenihousut. Miksi niitä sanotaan, trikoita joiden lahkeet levenee? En muista!
Mutta kriisi! Ne oli mulle hieman liian löysät, aikanaan soivan kireät. Suurempi kriisi oli se, et kaikki muut treenaa tiukoissa trikoissa ja topeissa. Mulla oli väärän mallisten trikoiden lisäksi vielä tekninen paita, joka tavallista t-paita mallia. Olin kuin eri planeetalta. Joltain juntilta mummoplaneetalta!
Eikä siinä vielä kaikki. Mulla ei ole treenikenkiä, joten lainasin esikoisen vanhoja kenkkiä. Valkoiset, varrelliset, kauheat. Mä niin tarvitsen sirot mustat (pinkit) kengät ja ihania urheiluvaatteita Olen varma, että juoksumatolla juokseminen sujuu kevyesti ihanissa kamoissa. Pitäisköhän mennä kaupoille NYT!

6 kommenttia:

Puolis kirjoitti...

Meillä alkoi työpaikalla Jutan Smartfit-valmennus 6 viikkoa. Tiistaina tein ensimmäisen kotijumpan (30 minuuttia) ja olin ihan kuollut! Keskiviikkona ja torstainakin vielä sattui. Lisäksi tunsin itseni ihan hylkeeksi kun kieriskelin lattialla kiroillen tai askelkyykytin tai "vuorikiipeilin". Lankku toisen jalan nostolla ei onnistunut ollenkaan (tyttöjen lankku), joten lankutin ihan vain paikallani. Olen enemmän ryhmäliikkuja, joten pumpissa tulee varmaan jatkossakin mielummin käytyä. Ruokaohjeet on ihan jees, ruokailukertoja pitää olla se 5 päivässä. Rahkaa kuluu ihan perkeleesti! Kyllä tää tästä kuule! Kesäkuntoon 2016 :D

Se Burpee näytti kyllä tappavalta! Huh!

Taru kirjoitti...

Olen varma, ettei burpee (alias tupee) ole mun juttu. Mutta hienoa että olet sporttinen ja kokeilet juttuja! Hatun nosto sinne, olet mainio heppuli!

P kirjoitti...

Puolis, ihanaa etten lyllerryksineni ole yksin.
Viisi kertaa päivässä ruokaa. Just ku oon tottunut neljään :) JA rahkaa jokavälissä. Jaahas!

Mä ajattelin kanssa pumppia. KOtijumppa ei oo mua, vaikka kkahvakuulailinkin tällä viikolla kerran!!!

Tsemppiä sulle ja mulle

Suvi kirjoitti...

Nauru tuli tätä lukiessa :D Luulenpa, etten tulis myöskään hurahtamaan crossfitiin :P

Puolis kirjoitti...

Ehheh, aloitin 3 viikon Hiit-harjoitusohjelman ja ekan päivän ohjelmistossa oli kukas muukaan kuin burpee. Katsoin ohjeen ja rysäytin itseni kyykyn kautta punnerrusasentoon ja koska keski-ikäisehkö jo olen niin lantionpohjan lihakset ei missään nimessä olleet messissä siinä burpeessa :D. Kiirehän siinä tuli ja olin tyytyväinen että en ollut missään ryhmäliikuntatunnilla vaan kotona :D. Hyvin surkean näköisiä burpeita pääsin puolessa minuutissa 4-5 kpl. Ei saatana mikä liike!

P kirjoitti...

Suvi, mee nyt ees testaamaan, niin tiedät. Voikin käydä niin, että tuut tänne leijumaan taivaallista kokemusta :)

Puolis, kikatin ääneen kun kuvittelin burpeeta pissat housussa.
Olin siis oikeassa, saatanasta liike on alkuisin