lauantai 20. tammikuuta 2024

Aina tulee jotain (Ja usein se on hyvää)

 Aina tulee jotain. 

Tällä viikolla iki-ihanat sisko ja äiti tuli mun luokse maalaamaan seiniä. Minähän olin kirpparilta bongannut kesällä ilmaisia maaleja, jotka mun kotiin sopii ja täällä ne sitten odotti tuota tehokaksikkoa. Nyt on maalattu alakerran aula, yläaula ja portaikon korkeat seinät. Täällä on valoisaa ja puhdasta. Koska mutsi sitten tietty vielä siivosi täällä, niin nyt en sit itsekään ole muuta tehnyt kuin ylläpitänyt siisteyttä. 

Koska täällä rempattiin, niin toki piti käyttää hieman rahaa juttuihin. Lisää kenkähyllyjä ja tietty uusi maljakko, koska miksi ei. 

Auto kävi huollossa ja uusintakatsastuksessa ja taas meni rahaa.

Eli aina tulee jotain. 

Ruokahuolto on kyllä pysynyt järkevänä ja maltillisena. Eilen tein taas linssicurryä ja en osaa edes kuvailla, kuinka hyveellinen ja terve olo tulee, kun syö kunnollista kasvisruokaa. 

Tänään pitäisi mennä kauppaan tekemään viikon ruokaostokset ja toki tässä kohtaa pää lyö tyhjää, että mitä hittoa sitä tekisi ruoaksi. Mun pitäisi saada aikaiseksi kirjata ylös 30 suosikkiruokaa ja niitä sitten kierrättää, kuten vuosia sitten tein. 

Olen edelleen rikki, enkä ole syönyt herkkuja käytännössä yhtään. Joo, eilen söin muutaman rivin suklaata, mutta sitä ei voi laskea mukaan, koska en syönyt suklaalevyllistä. Toivon että tämä vahingossa alkanut elämäntapamuutos jatkuu ja jatkuu ja musta tulee virkeä viehko tyyppi. 


Mä olen aika hyvällä tuulella kyllä!


Ja koska siis hyviä asioita tapahtuu, niin tää laukku on semmoinen. Kirppisostos. Laukku joka huusi mua niin kovaa, että unohdin olla taloudellinen. 




6 kommenttia:

marikan polut kirjoitti...

on kyllä niin super-sun-näköinen laukku kuin olla ja voi, aivan ihana❤️

Miltä tuntuu omistaa merkkituote, ja noin nätti vielä?

Taru kirjoitti...

Toi laukku on niin sua! Perfect ja mikä parasta ASENNElaukku!

Rva Kepponen kirjoitti...

Upea laukku on ihana remppaporukka!

P kirjoitti...

Siis toki olen nöyrän kiitollinen tästä mahdollisuudesta ostaa laukku rakkaus😀 Voin kertoa etten ole tyyppiä, joka ostaisi logolaukun tonnilla, mutta logolaukku satasella mahtui juuri ja juuri mun budjettiin. Jos mulla olisi budjetti semmoisille.

P kirjoitti...

Asenne laukku, joka huutaa että uskallan käyttää neonpinkkiä laukkua 😀Jotenkin epäilen että coolimpaa olisi joku beige laukku, mutta ..

P kirjoitti...

Upea laukku on ihana remppaporukka? 😀