torstai 6. elokuuta 2020

Taloudellisuus, siivous ja sen sellaista

Kuitenkin haluatte tietää onko mun projekti vieläkin kesken, On. Sen jälkeen kun vein esikoiselta tyhjentyneeeen kaappiin takit ja mekot, ei ole tapahtunut mitään. Mut onneksi ei. Onpa edessä tekemistä :) Ja äsken luin Kinttupolku- Marikan ihanan vaatekaappijutun ja haluan sellaisen itsellenikin. Sekä kaapin että jutun. On vain hyviä käyttökelpoisia vaatteita sopiva määrä. Kuinka loistokasta!

Taloudellisuuskin on vähän sitä ja tätä. Välillä oon ja välillä en. ( viime viikkoina mennyt ruokakauppaan 150e viikossa. En tajua kuin olen noin halvalla selvinnytkin) Askel parempaan on edessä. Naapuri ostaa mun toiselta naapurilta ostamani auton ensi maanantaina, kunhan auto on katsastettu. How nice.
 Toinen "ylimääräinen" auto on tällä hetkellä miehen käytössä toistaiseksi ja hän maksaa sen kulut. Eli sekin murhe poissa. 
Lisämurhe edessä. Taloon on kuulemma tulossa kattoremontti. Miten hitossa senkin maksaa? Paitsi rahalla :(

Mitäköhän se "sen sellaista "sitten olisi? Elämä on ollut vaihtelevaa. 
Tänään onneksi näen Sutkautus-Tarun pitkän tauon jälkeen. Lisäksi hoitomuksut kotilomailee, eli tänään olen VAPAA. Jos olisi joku paikka minne piiloutua omilta lapsilta, niin olisin intona. Mä en nyt halua olla saatavilla!
Tänään ilmestyy kasa naistenlehtiä ja ehkä asun niiden ja viinilasin kanssa autossa?

Viime viikolla tein pilatesohjelman neljä kertaa, tällä viikolla nolla. Mut jos tänään aloittais, niin ehtis ne neljä tälläkin viikolla. Tavoite!

2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Olipas inspiroivaa nähdä muru <3

Helmi Nainen kirjoitti...

Tätä lukiessa vois kuvitella sun olevan hyvin samanlainen: ollaan ja ei olla :) Urheillaan hulluna, tai ei ollenkaan. Syödään karkkia PALJON tai ollaan kunnolla kiltisti. Joko-tai tyyliin.
Mut onks sen sit niin väliä? Saa jäädä kesken ja saa sortua ja saa vaikka mitä. Koska sellaista se nyt vaan on. Välillä ihanaa, välillä pashaa ja välillä jotain siltä väliltä.