maanantai 18. joulukuuta 2017

Vaatimaton ja liikoja toivova

Uusi viikko alkoi ja tuli parempi mielikin jo eilen. Luin naistenlehdestä ravintolayrittäjäpariskunnasta, jonka elämä oli paskaa. (Ei saa kiroilla joo joo) Juttu oli niin kylmäävä, että tajusin mulla olevan ihan helppoa. Se on nyt vaan kestettävä tämä juttu. Ei voi mitään.
Iloa on revittävä pienestä ja jokainen vapaahetki on huomattava ja siitä nautittava.

Eilen oli yllättävän virkeä. Kävin ystävän kanssa Tokmannilla ja ostin muovikuusen. Ja kinkun.
Kuusen koristelin kuopuksen ja bonuslapsen kanssa. Molemmat oli intoa täynnä. Junnu yritti saada isoveljiä mukaan, kun "pitäähän teidän innostua vaikka teinejä olettekin". Keskimmäinen kävi yhden koristeen laittamassa peräti. Mut hyvä mieli tuli. Kuitenkin. Halusin kuusen jo nyt, koska pojat lähtee tänään isälleen ja tulevat vasta aattona tänne.  Haluan jouluisen olon.

Hyvää mieltä sain eilen siitä, kun katsoin Inside out elokuvan muka vain bonuslapsen kanssa. Mies jäi tuijottamaan sitä myös ja mikä ihaninta, lukiolainenkin tuli seuraan ja nauroi välillä katketakseen. Mä niin kaipaan aikaa, kun lasten kanssa katsottiin yhdessä näitä tasokkaita lastenleffoja. Ne oli hetkiä, jolloin kaikilla oli kivaa.
Joulupäivältä toivon Toy story 3 leffan katsomista. Lasten kanssa. Ja suklaan syömistä.
Olen samaan aikaan vaatimaton ja liikoja toivova.

4 kommenttia:

Nanni kirjoitti...

Älä välitä, mun blogissa tuo paska sana on jo otsikossa ja se on näköjään kerännyt melkoisesti lukijoita. pitää vissiin jatkossa kiroilla enemmän jo otsikossa niin lukijat löytävät tiensä mun luo :D
Meilläkin tuli kuusi jo eilen että siitä ehditään rauhassa nauttiakin, yleensä laitan sen vasta lähempänä aattoa. Joskus voi tehdä poikkeuksen. Itsekin kaipaan ihan vain sitä rauhoittumista ja lasten kanssa yhdessä oloa vaikka vain sen leffan merkeissä.
Oikein ihanaa joulua teille <3

Puolis kirjoitti...

Mä oon tänä jouluna katsonut ennätysmäärän jouluelokuvia ja suurimman osan lasten, erityisesti kuopuksen kanssa mikä on aika ihanaa :). Meillä oli jo lauantaina joulu, joten voin jo relata :)

Taru kirjoitti...

Ihanaa kuulla, että mieli on nousujohteinen :D Mitä se on jouluaattona jos nyt jo noin kiva fiilis?

Ja jee- hu nähdään! Muiskuja!

marikan polut kirjoitti...

Mä yritän epätoivon vimmalla keksiä ihan mitä tahansa yhteistä tekemistä sille joululoman ainoalle päivälle, jolloin kaikki olemme kotona ja ei ole mitään sukuvelvoitteita (eli ensi keskiviikko).

Nuoriso sanoo kaikkeen nää-ä-fst.

Jeepäjee.