torstai 15. marraskuuta 2018

Pienten suurten ilojen lista

Koska elämähän on ihanaa, niin listaan muutaman kivan jutskan.

1. Taapero nukkuu pitkät päikkärit, jolloin ehdin katsoa Olet mitä syöt ja jumpata samalla. Kuntopyörää, kyykkyhyppyä, keppijumppaa ja lankkua.
Ehdin myös lakata kynnet, lukea blogeja ja juoda kahvia.
Tätä kirjoittaessani taapero nukkuu vieläkin.

2. Ammatillinen itsetunto.
Oon säälittävän ylpeä, että mun mielipiteitä kysellään ja kuullaan. Näissä hommissa se ei ole itsestäänselvää.

3. Mun paino on pysynyt lähes siellä, minne se putosi elämäntapamuutosjutskan aikana. Huraahuutoja! (Ystäväni, joka tähän yllytti, on saanut suurimman osan takaisin, kun se nyt ei vaan muista ettei tää ollut kuuri vaan muutos. Syönhän minäkin suklaata esim. nyt, mutta perusperiaatteet jääneet elämään)
Toki tässä pitäisi pinnistellä lisää ja pudottaa enemmän, mutta olen iloinen tästä pysyvyydestäkin.

4. Tänään ilmestyy Anna, Me naiset ja Kodin kuvalehti

5. Löysin Fidalta eilen mustan kevytuntsikan. Olisin kaivannut väriä elämään, mutta onhan mulla huiveja!

6. Kuvassa oleva Timangikynä @korsonasemanpuoti puodista. N. 2e. Tekee elämän ylelliseksi.
Essencen kynsilakat mutta eritoten tämä Plump power, joka kynsissä tunnen itseni hyvin dramaattiseksi ja pariisilaiseksi. Sopii erityisen hyvin mun uuden talvimekon kanssa. Ah, talvimekko.

7. Ah niin, se talvimekko ja neuletakki! Aah!

8. Muistikirjainnostus, jonka rakas Marika muhun istutti.




4 kommenttia:

marikan polut kirjoitti...

<3
odotan kurkistusta muistikirjasi lehdille tuotapikaa :)

Tuula kirjoitti...

Monta kivaa iloa :)

Mäkin inspiroiduin Marikan muistikirjapostauksesta. Ajattelin joskus postata omia muistamismetodeitani (kuten kymmenet lippulappuset työpöydälläni). Muistikirja on mulle jostain syystä liian juhlava ja virallinen...

Taru kirjoitti...

Ihania juttuja!! Tästä tuli hyvä mieli <3<3

P kirjoitti...

MArika, mäkin odotan sitä kurkistusta, mutta en ole vielä aloittanut. Ehkä koska en ole muistanut :D

Tuula, mArika on sellainen inspismimmi :)
Mutta "juhlava", muistikirja :). Niin no, onhan lippulappuset vaarattomampia kun ne menee roskiin, eikä tartte vuoden kuluttua katsoa kirjaa ja miettiä miksi tuonkin ylös kirjoitin.

Taru, kiva että ilahdutti