sunnuntai 10. heinäkuuta 2022

Enneunien rykelmä

 Mä en ole koskaan ollut mikään enneuni-ihminen, mutta nyt kyllä ihmetyttää. Viikon sisään nähnyt ne kaksi muuttounta ja viime yönä näin ihan varmaan merkityksellisen unen. Menin kylään jonkun vieraan naisen luokse, joka oli juuri muuttanut kotiinsa päätellen siitä, että kämppä oli aika tyhjä ja hieman sotkuinen sellaisella muuttotavalla. Nainen oli isosti raskaana ja minä halasin häntä (outoa) ja sanoin hänen näyttävän äiti maalta. (Mä en puhu tollaisia) Kysyin laskettua aikaa, joka oli 13.8. Mun oli ihan pakko merkata päivä kalenteriin. 

Äsken googlailin unien merkityksiä.

Muutto: Olet ehkä jollain tasolla tyytymätön itseesi. Tiedät muuton välttämättömyyden alitajuisesti. Vuokralle muutto kuvastaa että haluaisit hetkellisesti olla vapaa velvoitteista.

Raskausuniin liittyy usein syvä ja tiedostamaton tarve suureen muutokseen. Uusi alku, muutos tai luomisprosessi. 

Päivämäärä: Jos näet unessa selkeän päivämäärän, kirjaa se ylös: sillä on suuri merkitys.

Että aika jännä juttu. Kolme unta samaan aiheeseen liittyen. Jään kiinnostuneena seuraamaan mitä tapahtuu. Huom, mä olen niitä, jotka odottaa että asiat tupsahtaa eteen ilman vaivannäköä :D






2 kommenttia:

marikan polut kirjoitti...

no nyt on jännittävää...!
Mitä ihmettä tapahtuu elokuussa?

Tiinamari E kirjoitti...

Jos unessa on semmonen positiivinen tai hyvällä tavalla outo fiilis niin sitä jää oikein oottamaan, että mitä tapahtuu! Elokuussa muista tulla sit kertomaan :)

Mulla on toistunut nyt unet, joissa a) tukehdun hiusmassaan kurkussani, yritän vetää sitä pois, mutta sitä vaan riittää ja riittää tai b) sormenpääni ovat täynnä nuppineuloja, joita yritän vetää pois, mutta niiden määrä vain lisääntyy jatkuvasti. Mitähän hittoo!? Pikainen googletus kertoo, että mulla on joitain häiritseviä asioita, joista en uskalla puhua ja jotka vaikuttavat ihan konkreettisesti (sormet?). Aijai.