sunnuntai 30. tammikuuta 2022

Kuukauden luvut

 Tänään elämä on ollut hieman helpompaa ja olen itseäni piristänyt laskemalla talouden lukuja. 

Tammikuussa olen käyttänyt rahaa ruokaan, bensaan, katsastukseen, pikkupöytään ja kuopuksen vaatteisiin. Summa on maltillinen 858e. Tämä innostaa ihan älyttömästi sanon vaan. 

Taloustili on ajalle 14.1-14.2. Mennyt 400 euroa ja jäljellä vielä 500e. Kyllä, olen innostunut ja motivoitunut. Työajoa on nyt enemmän kuin alkukuussa, joten suurimmat laskut on varmaan bensa tän loppuajan.

Laskuja tässä kuussa oli ikävän paljon. Ylimääräisiä liiton maksu (jota maksan turhaan , koska en kuulu liiton piiriin, mutta en uskalla irtisanoakaan) ja yksi tyhmä luotto, jolla maksoin joulujuttuja. Näitä laskuja ei ole ensi kuussa. Hyvä opetus taas tuo luotto. Miksi hitossa mä ostin jouluna luotolla? Miksi ajattelin että tammikuussa olisi enemmän rahaa. Mutta kerralla maksan, koska en halua maksaa korkojakaan. Olen kehittynyt ihmisenä selvästi. Että maksan kaiken, enkä kolmeakymppiä kerralla, kuten ennenvanhaan. 

Se mikä yllätti iloisesti tässä uudessa elämässä on se, että mä elän tulojeni mukaan. Jos eläisin kuten aiemmin, olisin jo tässä kohtaa tyhjentämässä säästötiliä. Nyt mä kartutan sitä!!!! Mindblowing.


Eli OSTOSLAKKO on se, joka kannattaa. Testatkaa!

JA hei, kertokaa omat lukunne. Tai edes selvittäkää ne. En ollut tajunnutkaan kuinka hirmuisen kiinnostavaa se on. 


Ei kommentteja: