sunnuntai 4. syyskuuta 2022

"Deitti-ilmoitus"

 Seuraan kahta parisuhdeohjelmaa. Sekä Ensitreffit alttarilla että Sometähtien sinkkuelämä ovat koukuttaneet. (Jälkimmäinen yllätti)

Jäin miettimään "Deitti-ilmoitusta". Nämä sinkut kertovat millaisia ovat eli aina aktiivisia,  seikkailunhaluisia ja sporttisia ja elävät monin tavoin aktiivisesti. Toki he kaipaavat ihmistä, jonka kainalossa istua ja katsoa yhdessä leffoja.

Mitä mä kertoisin itsestäni? Olen keski-ikäinen, joka kammoaa pakkoaktiivisuutta. On kiva puuhastella omaan tahtiin ja mieluiten lukea lämpimässä. Ulkoilu on kivaa tietyissä rajoissa, liikunta kivaa samoissa rajoissa. Matkustelu on mukavaa, mutta siihen mahdollisuus kerran vuodessa jos omat rahat riittävät.

 Arvostan omia rahoja ylipäätään. Sekä itsellä että toisella. 

Tykkään katsoa telkkaria jonkun kanssa. On kiva myös syödä joskus jonkun kanssa. Yhdessä ruoan laittoon en usko, koska se on niin paljon tylsempää kun leffoissa, joissa aina syötetään toisella kastiketta puukauhalla. Ja huom, se puukauha lykätään takaisin siihen samaan soosiin. Nice. 

Suhtaudun lämpimästi mukana tuleviin lapsiin ja muihin ihmisiin. Eläin ei ole ongelma. 

Vaadin että mun lapset kuuluu sakkiin ilman mutinoita. 

3 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Hyvä deitti-ilmoitus.

Mä tykkään kyllä kokata yhdessä, koska ruuanlaitto menee sillä lailla kevyemmin. Miehen kanssa ollaan tehty niitä Ruokaboxin ruokia paljon yhdessä, kun niissä on aina paljon pilkkomista ja monta eri osaa. Pasta bolognesen teossa toiselle ei kyllä jää kuin spagetin keitto :D

Taru kirjoitti...

<3

marikan polut kirjoitti...

ruuanlaitto yhdessä on hankalaa.
Lehtori ei oikeasti osaa.
Meillä on pieni keittiö.
Minä olen vasuri ja teen aina kaiken eri suuntaan kuin muut.
Tiskiallas ja hella on liian lähekkäin.
Ja puukauha? Kuka semmoisia käyttää? En minä.

Joko kokkaan minä tai sitten joku muu ja minä en.

Mutta siitä tykkään ihan älyttömän paljon, että kun kokkaan, joku istuu keittiössä ja jorisee mitä vain kanssani. Sille tyypille (olkoon kuka vain) syötän ihan tavallisella teelusikalla maistiaisia soossista ja pistän lusikan sen jälkeen tiskiin.