tiistai 6. syyskuuta 2022

Vaatemietteitä

Alkuviikon ilakoinnit

Ensiksikin oli mahtavaa, että veronpalautus tuli ja sain maksettua lähes kokonaan Visat. Kyllä, kaksi Visaa. Lopunkin maksan kunhan tiedän tarkan taloustilanteen ehkä ensi viikolla. 

Kävin kaupassa piiperöiden kanssa. Ostin vain oikeita asioita enkä yhtäkään heräteostosta.

Edellisessä kohdassa valehtelin vahingossa. Lindexiltä ostin pooloslipoverin, tuon uuden muotivaatteen. Mun täytyy vain testata sitä eri asujen kanssa ja katsoa pidänkö vai palautanko. Ajatuksena värikäs mekko ja kivan vihreä slipari kyllä viehättää. Etenkin mun mun kotona on vähän vilakkaa. 

Vimma vaatemerkki lähettelee aina kivoja posteja ja päädyn kuolaamaan niiden nettisivuja. Nyt ne ilakoivat ratkaiseensa maanantain asukriisit. Voi laittaa päälle vaikka farkut ja mekon. Please, saisiko aiheesta kuvia. Ja jos mä laittaisin farkut ja mekon, niin olisko se kivaa vai pöljää? Onko näihin asioihin ikäraja?

Viime viikon käytin vain ja ainoastaan Niken trikoita ja keltaista isoa hupparia. Eilen päätin, että tänään aloitan pukeutumisen! Mitä laitoin päälle? No ne trikoot ja harmaan collegen. EI ei ei. Tämä ei taas saa mennä niin. Mun on pukeuduttava mekkoihin ja neuleisiin ja otettava käyttöön ne mun uudet farkut, joita olen vain sovittanut.

Mistä tuli mieleen, että tämä on se syy miksi mun kapselivaatekaappihaaveet kaatuu. Housut! Ihmisellä pitäisi olla ainakin neljät erilaiset housut, että voisi kapseloida. Mulla on yhdet uudet siniset farkut ja hyvässä lykyssä mahdun vielä mustiin Mollyihin. Siitä ei kapselia saa. Ja kyllä, ehkä ne hameet  ja mekotkin voisi laskea mukaan, mutta en laske. 

Olen nyt kuukauden kuntopyöräillyt.  Se ei ole ratkaissut mun housumurheita. 



4 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

En todellakaan osa kuvitella, että pukisin mekon ja farkut. Tai ehkä jonkun tosi lyhyen mekon, joka olisi sit lähinnä tunika. Mutta ei mulla ole yhtään niin lyhyttä mekkoa enkä usko, että ikinä enää tuleekaan :D

Mä jatkan etätöitä. Mulla on pitkä t-paita ja polviin ylettyvät nilkkasukat. Pakko parantaa pukeutumista siinä vaiheessa, kun joudun ponnistamaan kotoa ulos. Keskityn välttelemään sitä :D Mies on ollut 2 vrk kylpytakissa :D

P kirjoitti...

Tykkään sun etätyöasusta. Kiinnostaa etenkin polvimittaiset nilkkasukat. Sun miehen asu on mun perusvaatetus jollen yritä. Ja mun on pakko yrittää 😅

marikan polut kirjoitti...

miks kapselissa pitää olla neljät housut?

P kirjoitti...

Marika, kaikki kapselit joita olen nähnyt sisältää ainakin neljät housut. Ainakin. On ehkä vaikea tehdä erilaisia asukokonaisuuksia jos on vain yhdet housut. Mutta ANTAKAA mulle sopivia housuja että saan kapselin. Kesällä kyllä ajattelin että käytä syksyn ja talven mekkoja ja hameita, mutta helppo oli ajatella kun oli lämmin. Nyt kylmään aikaan se hame ei niin innosta :D