torstai 6. maaliskuuta 2014

Tää tarttee juoksutrikoot juostakseen 4 minuuttia

Tänään Facebookissa ilmoitin innoissani juoksutrikoideni saapuneen. Yksi kaveri suureen ääneen kielsi sellaisia käyttämästä. Kaikki näyttää ne päällä kamalilta. Olen jotakuinkin samaa mieltä. Mutta mutta,  tuulihousuissa on ikävä juosta.
Itseasiassa tässä on suurempikin pointti. Tässä innossani. Mun mielestä kukaan eikä etenkään minä, näytä niissä hyvältä, mutta silti kanttini riittää niiden käyttämiseen. Ainakin luulen niin. Jotain on siis matkan varrella tapahtunut.
(Selvästi ainakin kutistumista. Tilasin henkkamaukalta pari mekkoakin. Toinen L kokoisista oli mun päällä teltta. Ihan oikea teltta. Toinen taas suht sopiva, mutta yläosasta olisi varmaan M koko parempi. Ja ehkä koooohta myös alaosasta. Palautukseen.
Pari t-paitaakin tilasin. Toinen allaolevassa kuvassa. Liian iso. Jos liikahdankin, niin kadonnut rintamukseni valahta esiin. Mutta se saattaiskin olla hyvä hämäysefekti lenkkeillessä. Kukaan ei ehtis huomata mun jalkoja...


Jk. Joka kuvassa mun takana on säälittävän kevyet käsipainot

2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Musta toi T paita näyttää hyvältä, mutta mä vihaan liian tiukkoja yläosia...mielumin vaikka rinnat saa näkyä ;)

Valoa viikkoon!

Leonida kirjoitti...

Ei kai se niin haittaa, vaikka treenatessa vähän vilautatkin? ;) Ja voihan tuon paidan alle laittaa urheilutopin, niin sit näyttää pelkästään makealta ilman vilauttelun vaaraa...

Mä ainakin pitäisin tuon t-paidan,mutta mullapa onkin maha, mitä häivyttää...

Silloin, kun lenkkeilin enemmän, juoksutrikoot olivat nimenomaan parhaat siihen hommaan, kun eivät kahisseet. Kun pääsi yli siitä, miltä ne näyttää itsellä.