perjantai 23. elokuuta 2019

Ja vastaus on... (Ja elämän myymisestä)

Itkukana oli hyvää. Simppeliä ja herkullista. Kaikki meni. Iltapalalla teini lämmitti lopun kastikkeen riisin seuraksi (ilman kanaa siis), koska kastike oli vaan niin pirun hyvää.

Nti sutkautus kommentoi ettei kestä Hanna g:tä, koska on tuotteistanut koko elämänsä. Siltä se tosiaan vaikuttaa. Melkein kaikki mitä julkaisee, on yhteistyöjuttuja. Omituista. Mä välillä paheksun sitä kaikkea ja etenkin lähes jokapäiväistä viinilasia, joka kuvissa näkyy  (en paheksu viinin juomista, mutta sen näyttämistä, että kyllä täällä viinia kitataan, mutta aina vain oikeasta lasista, juuri sille rypäleelle kehitetystä) , mutta rehellisyyden nimessä myönnän...

kadehtivani.

Jos joku taho ottais nyt yhteyttä, että nyt olis kuule kiva uus keittiö sulle tulossa kodinkoneineen ja katsopas miten upea laadukas matto tässä on ja olisko kiva saa laatikollinen shampanjaa viikossa, jos ihan vähän vaan välillä meistä rupattelet.

Joutuisin miettimään ainakin tunnin,

että kuinka hillitysti mä sanoisin, että "no oikei, kai se sopii, no big deal."  (Sit sulkeutusin vessaan lukkojen taakse ja hyppisin ja kirkuisin innosta)

Kyll, mä voin myydä elämäni ja tuotteistaa sen vaikka huomenna. No ei huomenna, huomenna on koristurnauskuskauksia, enkä ehdi olemaan laadukas tuote.

Yön yli mietittyäni voin olla eri mieltä tästä tuotteistuksesta, mutta ei mua ehkä huomennakaan haittais säästää rahaa sillä, että mun koti on pullollaan ilmaista mitä tahansa.

Täällä tämä työtön syrjäytyminen jatkuu. Mä jo suunnittelin, että ensi viikolla kun olen täällä yksin, miehen ollessa Kreikassa ( ja eksän ollessa siellä samaisessa Kreikassa), että pidän puhelimen hipihiljaisella, enkä vastaa kenenkään puheluihin (paitsi työ) ja maksimoin tän rypemisen ja syrjäytymisen :D

jk. Ylläoleva on humoristista. En ole syrjäytynyt. Olen vaan huono olemaan vapaana LOPUTTOMASTI ja sit alkaa jo painaa sekin, että palkka ei juokse kun olen vapaa. Että nautipa tässä nyt siitä, että laskuja on maksettava ja ruokaa ostettava siltikin.

Haluiskohan joku kauppakassipalvelu nyt ottaa muhun yhteyttä ja ehdottaa, että kirjoitan palvelusta, jos he vaikka huviksi tois mulle pari laatikollista ruokaa kotiin? Klo 16 olis kiva! Mieluusti pala brietä myös. Kiitos.

Ei kommentteja: