tiistai 20. elokuuta 2019

Hukassa ruokien kanssa

Hitto mä olen taas ihan hukassa näiden ruokajuttujen kanssa. Vanhasta Facepäivityksestä löytyi kiertävä ruokalista. Kaikki ruoat oli tyhmiä ja yök en syö ja boring-tasoa.
Eli arkiruoka taas pohdituttaa.

Pohdituttaa se, että miten söis että laihtuis.

Esikoinen eilen puhui että kännyäppinsä sanoo hänen syövän väärin ja liian vähän ja mites pitäis syödä, että sais tarpeeksi kaikkea ja että sais painoa nousemaan. (Epää, se haluaa nostaa painoa, mä en.)

Hirveä stressi. Millä mä nyt ruokin kaikki oikein ja riittävästi, mutta niin, etten tee konkurssia?
 Kaivoin taas smoothie-laitteen esiin ja teen hyviä ja protskuisia juomia, mutta kyllähän niihin rahaa uppoaa.

Vaiheeksi taas nämä rahajutut. Olen tällä hetkellä vailla työtä, eli odottelen että puhelin soi ja työt muuttaa sisään. En oikein osaa relata ja nauttia vapaasta, kun en tiedä milloin se päättyy. Plus mun vapaa tarkoittaa palkattomuuttakin.
En hirveästi stressaa, mutta silti.

Mutta lyödään taas luovat päämme yhteen ja keksitään porukalla hyviä ruokia ja siitä se sitten lähtee taas.

2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Mun pää on aivan tyhjä, joten olen ostellut lapsille sumeilematta ja syyllisyysvapaasti valmisruokaa.

Jää seuraamaan josko sä saat pian inspiksen :D

Puss!

P kirjoitti...

Aika moni muu tekee samaa. Ostaa niitä valmisruokia. Kukaan ei osaa vielä olla tässä arjessa näemmä.
Mä lupaan kunnostautua ja inspiroitua pian.