tiistai 19. maaliskuuta 2024

Kaikenlaista

 Joskus on kiva katsoa elämäänsä ulkopuolisen silmin. Viikon sisään olen kuullut että mun elämä vaikuttaa tasapainoiselta, on ihmeellistä, että mulla on lähes aina kukkia pöydällä, olen ällistyttävän joustava työasioissa ja taas senkin kuulin että olen Jumalan lahja. 

Lisäksi tänään mun sosiaaliohjaajat kävi kylässä ja yllä olevien lisäksi kuulin että olen pelastanut jonkun kollegan elämän. Olen kuulemma joskus hehkuttanut hormonien käyttöä ja kuinka unet parani ja nyt tää kollega oli mun innoittamana hankkinut hormonit ja elämä hymyilee. Nämä mun ohjaajat kyseli lisää ja totesivat ajavansa saman tien gynelle itsekin 😀

Eli aika hyvä viikko käynnissä. 

Viikonloppuna mulla oli vapaa viikonloppu. Kävin ystävällä, kahdessa poikien pelissä, toisella ystävällä ja katsonut viisi jaksoa Muodin huipulla ohjelmaa. 

Hirmu ihmeellisiä juttuja en selvästikään kaipaa. (Tuon mä sanon joka välissä, mutta aina mä silti sitä hämmästelen. )

Sadanstuhannes kunnianhimoinen Syö pakastimesta-viikko alkanut. Eilen syötiin sunnuntaina tehtyä bolognesea, tänään kylmäsvulohipastaa. Pahoin pelkään että viikon muutkin ruoat on pastavoittoisia, mutta ruoka kuin ruoka. 

Olisi aineita myös lihapataan ja kilo kanapihvejä esim nugeteiksi, mutta ehkä säästän ensi viikkoon , kun kaikki koolla eli kuopuksella äitiviikko. 

Lihapadasta tuli mieleen ystävä, jolla kävin viikonloppuna. Hänellä on todella huono rahatilanne ja pitää selvitä satasella kaksi viikkoa. Selitti että onneksi pakastimessa on kilo sisäfilettä, jonka ostanut alesta. " Pitää syödä pihvejä pari kertaa viikossa." Samaan aikaan hän teki parsapastaa. Nauroin että hänen köyhäilynsä ei minua nyt oikein vakuuta. 

Mä olen syönyt JOKA päivä kasvisnuudelifetahässäkkää. Mä en vaan kyllästy. Ja kun kyllästyn, niin keksin jonkun muun jota syön joka päivä. Mun lounaskin on joka päivä munakas ja kaksi juustoriisikakkua. Mä oon varmaan kulinaristien kauhu. 

Söin muuten ystävälläni elämäni ensimmäisen kasvispitsan. Oli ihan hyvää, en valita, mutta konseptina en vain tajua kasvispitsaa. Pitsa on mättöruoka. Kasvikset ei ole. Eli toi on joku todella hämäävä ruoka. Jos saisin krapulapäivänä tuollaisen, itkisin. (En juo koskaan niin että tulee krapula eipä sillä. )



Ei kommentteja: