tiistai 15. marraskuuta 2022

Poikkeusaika ja kauhutarinoita

 Hirmuinen poikkeusaika takana. Olen leiponut sämpylöitä ja tehnyt kahdesti joulutorttuja. (Mulle se on poikkeusaika näköjään , jos teen MITÄÄN.) Ruokakaupassakäymättömyys ei ole toteutunut siinä määrin kuin uhosin, mutta en tajua miksi. 

Rouva Kepposen haasteen otin vastaan. Tein pakkasessa olevasta aineksesta (kanasta) ruokaa, jota en ole tehnyt aiemmin. Kanapataa, jossa tuoteita herkkusieniä ja pekonia. Kuopus ilmoitti etukäteen ettei tykkää herkkusienistä. Tein ruoan, kun kuopus oli poissa. Mun chili con carne-poika tykkäs kovasti ja syö sitä toista päivää. Itse tykkäsin myös, mutta ronkin pois herkkusienet, kun en minäkään niistä tykkää :D

Ruokavalio itsellä on ihan järkyttävällä tolalla. Eilen lounasaikaan tuli poika ja miniä kylään. Jäi siis lounas syömättä ja söin joulutorttuja.

Tänään sain juuri piiperön nukkumaan ja aloin miettimään lounasta, kun kaveri tuli kylään. En syönyt lounasta vaan joulutorttuja. Mun elämä on täysin tuhoontuomittua. 

Kuulin eilen lähes hauskan, mutta oikeasti kamalan Tinder-jutun. Mun miniän äiti meni pari kuukautta sitten Tinderiin monen leskeysvuoden jälkeen. Hällä kävi aloittelijan flaksi, eli heti ekan treffikumppanin kanssa alkoi tapailemaan ihan tosissaan. No pari viikkoa sitten mies oli halunnut lopettaa suhteen ja nyyhkinyt että Kyynel, et olekaan nainen mua varten. Miniäni äitiä tämä oli ymmärrettävästi vaivannut ja lopulta viestillä kysynyt mikä se syy oli että hänet jätettiin, Mies oli ensin yrittänyt olla vastaamatta, koska mukavaa naista ei halua loukata. Lopulta sitten sanoi että ongelma on se, että nainen on hieman tukeva. Että alkuhuuman jälkeen se alkoi haitata liikaa.  

Hauskaa tässä on se, että nainen ei ole tippaakaan tukeva. Oikeasti. Urheilullinen aika sutjakka normivartaloinen nainen. Mutta mutta, miehen eksä oli ballerina! 

Mutt voi vittu sanon minä. Nyt on yksi aikuinen todella järkevä ja tasapainoinen nainen saatu tolaltaan ja luulee olevansa lihava. 

Ihan oikeasti. Ihmiset! Miehet!

Mun yksi kaveri kanssa lempattiin parien treffien jälkeen, koska "mun eksät on olleet 48-62-kiloisia." 

Näiden juttujen jälkeen on kyllä aika kaukaa haettua, että koskaan enää itse viitsisin mitään. 

4 kommenttia:

Tarja K/Ruusu-unelmia ja villasukkia kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Rva Kepponen kirjoitti...

Miniän äidin dumpannut mies kuulostaa tosi keskenkasvuiselta. Jos olisi jos parikymmentä täyttänyt, niin pitäisin vielä ikäänkuuluvana kypsymättömyytenä. Mutta, että ihan aikuinen. Hyvä, että homma meni nopeasti poikki eikä useamman kuukauden päästä.

Mulla on fiksut työkaverimiehet löytäneet tinderistä nopeasti vakituisia suhteita, joten toivoa varmasti on, että joku hyvä tyyppikin voisi osua kohdalle. Mutta kyllähän se laittaa miettimään, että kuinka monta sammakkoa jaksaa kahlata lävitse sen hyvän toivossa.

Tarja K/Ruusu-unelmia ja villasukkia kirjoitti...

Huojentavaa lukea, että sinulla on ollut joulutorttupainotteinen ruokavalio :D Minä olen isänpäivän nimissä syönyt koko viikonlopun herkkuja. No, joo välillä aterioita, mutta leivonnaiset ovat maistuneet! e
En edes pysty laskemaan miten paljon herkkuja :D
Kylläpä oli melkoinen Tinder-tarina. Ihmisillä voi näköjään olla kummallisia perusteluita, minkä perusteella valitsee kumppaninsa.

Helmi Nainen kirjoitti...

Osaan (valitettavasti) samaistua tosi hyvin tuollaisiin joulutorttulounaisiin ja muihin vastaaviin. Vastapainona koetin just eilen syödä iltapalaksi kaksi porkkanaa. Ja mitä tein? Nousin vielä sängystä syömään uudelleen kun oli hitonmoinen nälkä :-D
Deittisovellukset on aika plää. Vaan sattuu siellä niitä hyviäkin juttuja, olen siitä elävä esimerkki ;) Ja sit senkin huomion tein silloin aikanaan, että isopyllyisistä naisista todellakin tykättiin! Mutta...se kahden osuvan kohtaaminen on hiton haastavaa.