keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Trinny ja Susannah-kohtaus

Jossain vaiheessa taisin mainitakin, että jäin koukkuun päivä tv:n Trinny ja Susannah tyyliohjelmaan. Varsin räväkkä kaksikko opetti taviksia pukeutumaan imartelevasti. JA hyvin tekivätkin.  Mua kiehtoi se, että niillä itsellään (Trinnyllä) oli usein päällä paljettijakku. Mietin et mitä jos munkin arkivaatteksi tulisi paljetit? No, näin laihtuneena sit sain kohtauksen ja hurahduksen ja hankin paljettihökötyksen. Siis sen jakun. Tänään rakas Elisa oli meillä ekaa kertaa kylässä ja sen(kin) kanssa leikittiin tyylipäivää. Mä olin barbi ja sit soviteltiin vaatteita. Mua ilahdutti se, että tyyli-ikoni Elisa rakastui paljetteihin ja sit aleteiin miettiä missä ja milloin ja minkä kanssa. Käytän sitä.
Oli hervottoman hauskaa. Ihanan lapsellista. Vai onko se edes lapsellista et sovittelee vaatteita. (ja kuvaa niitä)

Barbileikin lisäksi hoidettiin Elisan parisuhdetta (voi sitä hoitaa ilman sitä miestäkin) ja keksittiin uusia duuneja. Montakohan eri työtä mä Elisalle keksin? Miksi muiden elämät on helpompia kuntouttaa kuin oma? Ja tämä on tietty mun mielipide, että mä saan muiden elämät hehkumaan. Muut saattaa ajatella yksinään, että mistä noi hullut ideat kumpuaa?

Mutta mun elämäähän ei edes tarvitse juuri nyt laittaa kuntoon. Se on jo. Mitä nyt tarttisin enemmän rahaa ja enemmän lastenvahteja ja enemmän aikaa, että näkisin useammin vanhoja rakkaita ystäviä.  Niitä ystäviä joita näen liian harvoin, vaikka sydämessä ovat aina. (ystävänpäiväimelyys?)
Sitten tarvitsen kesäasunnon Kuopiosta. Saisko yhden? Kiitos! Mun rakas rakas ystävä muuttaa Kuopioon ja munhan täytyy säännöllisesti sinne matkata laatuaikaa viettämään. (jumppaamaan, kävelemään, puhumaan)

Tässä tämänpäiväiset!

4 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Kiitos rakas guruni! Olet mahtava ja ihana! Olin niin virkistynyt ja henkisesti kevyt kun astelin kodistanne ulos, että miltei kuulin peipposten livertävän.... Siis melkein!

Ja paljettijakku on PAKKO saada!!

P kirjoitti...

henkisesti kevyt? Melkein peipposet laulaa? Mä sanoin et se juoma on taikajuoma? Laitetaanko yksi purkki tulemaan :)

Sari kirjoitti...

Kuten jo Elisalle sanoin, niin hyvät ystävät ovat kultaakin kalliimpia!

Leonida kirjoitti...

On se mahtavaa, kun on tuollaisia ystäviä!

Tyylipäivä kuulostaa tosi hauskalta, ja paljetit vielä paremmalta (mäkin olen Trinny & Susannah -fani)!

Go, girls!