torstai 23. tammikuuta 2014

Nyt se alkaa! Kehokuuri! (Paljon mä olen jo laihtunut?)

Ihan kauhean jännää! Mä aloitan mun Fit line kehokuurin jo huomenna! Nyt on into ja motivaatio päällä, joten paras aloittaa heti eikä maanantaina. Ajatelkaa. 28 päivää ilman herkkuja ja ilman lauantaiviiniä!

Treenaan jo huomista varten. Söin iltaruoaksi pelkän kanafileen maustettuna valkosipulirouheella. Oli hyvää.

Sain houkuteltua mukaan yhden toisenkin ystävän, meitä on nyt kolme. (yksi houkutteli mut, minä toisen)
 Mä aloitan huomenna, toinen lauantaina ja kolmas keskiviikkona. En tajua miksi olen niin innoissani ja täpinöissäni. Olen vain.
 Testasin tänään myös kuuriin kuuluvat lisäravinnejuomat. Hyvän makuisia. Yhden tarkoitus on rentouttaa. Toimi liiankin hyvin. Join aamupäivällä lasin ja menin tunnissa päikkäreille. Iltajuomana varmaan täydellinen. Yksi juomista on supervirkistävä ja kohta saamani aminohappokapselit taas kiinteyttää. En kadota lihaksia, niitäkään, joita mulla ei ole.
Voi intoa!

Raportoin heti huomenna millaista on syödä kananmunaa, kanaa ja kalaa. Ainoastaan. Eikä aamukahvia. Eikä päivä. Eikä iltapäivä...

Entä jos ä laihdun viidessä päivässä neljä kiloa, kuten ystävä, joka tähän mut innosti. Neljä kiloa! Neljä! Ei kestä ihminen jännitystä.

Tänään otettiin ennen kuviakin. Ehkä jo viikon päästä kuvat näyttää toiselta. Iih!

Tajusin että tähän on nyt hyvä sauma. Olen "lomalla" ja saan ekalla viikolla nukkua, jos väsyttää. Tokalla viikolla olen jo energinen, kun alkaa se normaalimpi syöminen. Ja kuulemma tosi energiseksi tuleekin. Täpinää!

TÄMÄ ONNISTUU!

jk kauheeta valmistelua tää vaatii. Pitää keittää kananmunat aamuksi ja teekin jääkaappiin jäähtymään. Aamulla saa syödä ja juoda vaan kylmää. (siis missä se aamukahvi on)

6 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Ihanasti puhkut intoa :)
Tsemppiä hommaan.

P kirjoitti...

Kiitos Kepponen! Olen hämärän innoissani. Ja tarvin tsemppiä!

marikan polut kirjoitti...

tsemppiä!
Musta ei olis tohon. Vaikka juonkin aamulla vaan kylmää.

Tuula kirjoitti...

Tsemppiä!!
Muista syödä vitamiineja kans :) Ihanaa, kun joku on noin innoissaan!

Tiinamarhelleena kirjoitti...

Olisitko uskonut kuin innoissaan ihminen voi olla :) Usko pois, nopeasti totut valmisteluun ja vitamiinijuomien sekoitteluun. Mahtava alku!

P kirjoitti...

En olisi. Mutta toivon että tämä jo arkipäivästyisi. Mä tarvitsen muutakin ajateltavaa mielellään :)