keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Eilinen päivä!

Eilen oli kiva päivä.
Leon veli oli leikkimässä. Siis kaksi koiraa riehui ja paini pari tuntia.
Leon veljen omistaja on Koti asemalla blogin Henna, jolta sain uskomattoman kauniin tulppaanikimpun.

Sutkautus-Elisaa matkin (ihailun korkein muoto) ja kuvasin koruja ja kynsiäkin.
Vero modasta sain lahjaksi ihanan päiväkirjan. Ehkä siitä tulee mun painonpudotushihkumiskirja.
Minä en olisi minä, jos vaan kauniita kuvia kuvaisin. Tein sitten ruokaa. Ja sotkin.
 Ja koska pyydettiin vaatepostauksia, niin Pinterestistä löytämäni kuvan mukaan testasin vaateyhdistelmää. Onko se ihan NO NO vai NO vai hmmm....
Vastaan et NO!

Terveisiä vaan täältä ketoosin autuudesta. Musta on tullut varmaan tosi ärsyttävä tyyppi. Olen että Hiih! Etukäteen pelkäsin tätä valkoista viikkoa, tätä että syödään vain proteiineja, mutta nyt olen lähes kauhuissani et huomenna on vika päivä. Pe saan alkaa herkuttelemaan jo kasviksillakin. Nam!
 Painoa on 3,8 kiloa vähemmän kuin to aamuna. 4,8 kiloa vähemmän kuin tammikuun alussa.

Eipä tässä muuta kuin että HIH kaikille!

9 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Ihanaa kun olet HIH, eikä toi ole yhtään ärsyttävää!

Hei mikä kynsilakka toi on? Turkoosi? Näkikö silmäni oikein? Ihana!

Mulla flunssainen kurja olo joten saan kicksejä kun muut ovat energisiä ja HIH.

Taru kirjoitti...

Ihanaa kun olet HIH, eikä toi ole yhtään ärsyttävää!

Hei mikä kynsilakka toi on? Turkoosi? Näkikö silmäni oikein? Ihana!

Mulla flunssainen kurja olo joten saan kicksejä kun muut ovat energisiä ja HIH.

Taru kirjoitti...

Ihanaa kun olet HIH, eikä toi ole yhtään ärsyttävää!

Hei mikä kynsilakka toi on? Turkoosi? Näkikö silmäni oikein? Ihana!

Mulla flunssainen kurja olo joten saan kicksejä kun muut ovat energisiä ja HIH.

Taru kirjoitti...

Jep hyvin menee.

P kirjoitti...

Joo menee hyvin, kommentit monin kappalein :)
Kynsilakka Mavalan Bamako, vihreä.

Kiva etten ärsytä. Mä tykkään NYT itse kun yleensä olen hieman blääh. Kiva kun on hih!

marikan polut kirjoitti...

HIH on hyvä, mutta se kyllä on epää, että tuo keittiöhommeli on muka sotku.
Ei ole.
Ei ole sotkua nähnytkään.
Ihan liian täydellinen keittiö...

Taru kirjoitti...

Joo toi keittiö on epäillyttävä!

marikan polut kirjoitti...

selkeesti ihan liian täydellinen elämä P:llä, vai mitä Elisa?
:)

P kirjoitti...

Hitto teitä. Mun keittiö on aina ärsyttävä. ja silti olen siellä aina, Enkä mun fengshui ayerveda yin ja yan ja zen olkkarissa. kertoo mun sekaisesta päästä.