keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Kehokuuria kohti

Terveisiä kana ja papulautasen ääreltä. Kohta kyllä muuttuu  ääni kellossa eli ruoka lautasella. Olen aikeissa aloittaa Fit linen kehokuurin. Siitä en jaksa (osaa) selittää sen kummempaa, kuin et sillä saadaan keho tasapainoon. (Tai jotain. Mähän sanoin etten osaa selittää) On siinä sitten sekin puoli, että sillä laihtuu.
 Haasteena on ensimmäinen viikko, valkoinen viikko, joka jännittää etukäteen. Päivässä syödään kyllä neljä tai viisi ateriaa, mutta ne ateriat koostuu vain (valkoisista) proteiineista. Eli pelkkää kanaa ja munaa ja kalkkunaa... Ei mitään muuta. Tokalla viikolla saa syödä sitten kasviksia ja marjojakin. Se ei jännitä, niinhän mä olen nyt syönyt viikkoja. Toinen jännityksen aihe on kahvittomuus ja suolattomuus.
 Mutta aion ryhtyä. Ihmiset on saaneet sillä vaikka mitä ihmeitä aikaan. Minä haluan hyväkuntoiseksi. (Höps, laihaksihan. Mua niin houkuttaa ihmisten miinus neljä kiloa viikossa-kokemukset)

Pitäkää peukkuja.

Tiedän että laihikset ei sovi mulle, mutta tän aion kokeilla. (ja tämä siis ei oikeasti ole laihis vaan kehokuuri) Ihmiset saa sillä nivelkipuja pois sun muuta. Mulla olisi yksi reumasormi, joka sais kokea ihmeparantumisen. (Ja jokunen sentti lantiolla, jotka sais kadota)  Kiinnostaa myös megavirkeys, mikä tosta seuraa kunhan ekasta viikosta pääsee eroon. Haluan olla virkeä ja aikaansaava, enkä tämä haahuilija, joka vaeltaaa kahvipöydästä toiseen. (jota myös maailmanparantamiseksi kutsutaan)

Eilenkin olin pöyristyttävän väsynyt. Iltakävelyn jälkeen menin saunaan ja jo siellä haukottelin aitounisesti. Kympiltä nukkumaan. Mut heräsinpä pitkästä aikaa ennen kellonsoittoa.

Nyt vaan arvon siis enää sitä, milloin aloitan tuon uuden elämän. Kaveri aloittaa lauantaina, mutta en kai minä voi mun lauantain herkkupäivää uhrata, vielä. Jos maanantaina aloittais kun mies lähtee reissuun ja kun se tulee kotiin, voin kainosti hymyillen sanoa, "ups, housut putos". (ja tää ei ollu vin vink- juttu)

7 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Tsemppiä. Jää kiinnostuneena odottamaan tuloksia. Itselläni on herkkuttelu karannut hallinnasta ja seurauksena housunnappi vähän kiristää. Pitäisi ryhdistäytyä. Mutta mä voin lykätä melkein mitä vaan remontin verukkeella ;)

P kirjoitti...

Mä hämmästyksekseni olen vieroittunut herkuttelusta. se ei ole enää juttu jättää karkit kauppaan. Vadelmat kermavaahdollakin on hyviä :)
Remontin takia saa todellakin lykätä kaikkea. Mut rempan jälkeen ehkä tekee mieli mahtua paremmin kotiinsa :D TAi sitten ei. Ja hyvältä sä näytät !!!

Taru kirjoitti...

Tsemppiä! Sähän oot innostunut - IHANAA!

Taru kirjoitti...

Tsemppiä! Sähän oot innostunut - IHANAA!

Muusa Liinpaa kirjoitti...

Hmmm... tää kuulostaa aika autistiselta ruokavaliolta. M söi vuosia pelkkiä valkoisia asioita... paahtoleipää, munanvalkuaisia, valkoista jugurttia, banaania... kyllähän se laiha oli - on edelleen ;)

P kirjoitti...

Yksis! Autistinen ruokavalio kuulostaa aika osuvalta. Ja teidän tytsyn ruokavlio kiinnostavalta. :)
Onneksi tämä autistivaihe kestäää vain viikon, sit pääsen lähelle normaalia syömistä.
Odotan tän pakkasastman katoavan ja reumasormen oikenevan tän huikean aloituksen kunniaksi.

Muusa Liinpaa kirjoitti...

Onneksi vaan viikko :) Kuulostaa aika kurjalta, mutta toivottavasti toimii...