torstai 4. toukokuuta 2023

Arkea


 Hirmuisen vähän tehnyt mitään mainittavaa, joten valokuvaanpa keittiötä. Tässä. Huomatkaa tuo pehmolehmä, jonka ostin itselleni kirpputorilta. 25 senttiä hinta. 

Osui silmään vanhoja postauksia ja huomaan että olen muuttunut oikeasti paljon taloudellisemmaksi kuin aiemmin. Mä ostelen tosi harvoin mitään. Eli en viikottain. Tänään kirpparille ajoi hoitolapsen vaatteiden puute. Oli jotenkin nautittavaa ostaa kivoja vaatteita muksulle, jolla ei ole ja joka oikeasti ilahtuu. "Mulle? Onko tämä minun?"

Vaikka mukamas ei ole tapahtunut mitään, niin oikeasti on ollut aika haipakkaa työmielessä. Näitä tyyppejä tulee ja menee hirveää vauhtia. Tästä syystä en ole edes muistanut kirjata menoja tai ruokia. Voisin yrittää tämän viikon ostokset ja ruoat kirjata hieman jälkikäteen . Sen muuten sanon että pakastimen pohja välillä häämöttää. Tuntuu että siellä on enää jäätelöitä. Et hyvin on ruokia pakastimesta kaivettu. Olen ylpeä. 

Lähdenpä perehtymään viikon ostoihin. 

1 kommentti:

Rva Kepponen kirjoitti...

Minusta olisi myös nautittavaa ostaa pikkulapselle vaatteita, joka ilahtuisi niistä. Vielä jos se olisi tyttö. Voisin vetää söpöstelyöverit tuosta vaan :)

Minähän olen ollut monta vuotta niin, että en ole ostanut vaatteita kuin ainoastaan välttämättömään tarpeeseen. Viime vuoden puolella hölläsin vähän periaatettani ja olen aika järkyttyneenä huomannut, että helposti alkaa mopo keulimaan. Yhden tai pari vuotta voi näinkin mennä, mutta sitten on palattava ruotoon. Ostin jopa uudet lenkkarit ihan vaan sen takia, että jaksanut enää etsiä edellisiä, jotka ostin vuosi sitten.