maanantai 2. tammikuuta 2023

Uuden vuoden haasteita

 Instassa osui silmiin monen monta kiinnostavaa haastetta, joista nyt kerron teille, et jos joku haluaa haastaa itseään.

1. Laura Holmströmin viikon haaste, jossa karsitaan kymmenen tavaraa viikon ajan. Kuulostaa helpolta, mutta nyt on jo iltapäivä, enkä ole edes aloittanut. Mutta kiinnostelee. 

2.Kuukauden mittainen Satasen viikko-haaste. Veikkaan että sen voi vetää eri tyyleillä. Mä nimittäin en pysty satasella sekä ostamaan ruokaa ja bensaa. Realistisempi olisi tuo satasella ruokaa viikossa. Sekin vaatii niin paljon työtä ja etenkin ajatustyötä, mutta joo, kiinnostelee. 

3. Sit löytyi Säästä tuhat euroa vuodessa enemmän-haaste. Hirmu pitkäjänteistä touhua sellainen. Se olisi vajaa kolme euroa päivässä tai parikymppiä kuussa ENEMMÄN. Tässä haasteessa pitäisi siis kiinnittää huomiota päivittäiseen toimintaan ja sieltä karsia se säästö. Joo, kiinnostaa.

Mutta miettikää, jos mä täällä pidän montaa eri kirjanpitoa päällekkäin, että mikä on tämä hetki, mikä satasen viikko ja apua, kolme euroa pitäisi tänäänkin olla käyttämättä. Mulla toki on sitä luppoaikaa, että mitäs muutakaan mä täällä tekisin. 

Haasteista puheenollen. Ystävä haastoi eilen olemaan kuukauden ilman suklaata. Tuijotin häntä pitkään ja hän muutti haasteen viikon mittaiseksi. Jatkoin tuijotusta ja sanoin että jos suklaaton maanantai edes. Hitto vie, tässä lounaan jälkeen olen vetänyt konvehteja monen monta. Sinne meni sekin maanantai. 

Jk. Treffit oli hauskat. Koluttiin kahviloita ja aina kun yhteen tuli pilkku, siirryttiin seuraavaan. Kolmannen pilkun jälkeen lähdin kotiin, jossa olin ihan Tuhkimo 2.0:na eli kello 19.10. Olemme jatkaneet videopuheluiden soittamista. Vähän on mun pyhä iltarauha kärsinyt tästä, myönnän. Ihan joka päivä ei tarvitsis jutella, jos multa kysytään. Koska OMA AIKA. (Minä kiittämätön kakkiainen)


Ei kommentteja: