keskiviikko 10. maaliskuuta 2021

Ei vieläkään helppoa

 Ostamattomuus nimittäin. Eilen tajusin sen miksi somevaikuttajille maksetaan. Silmiin osui Stockan mainos, johon oli valittu Enni Koistisen suosikkivaatteita. Enni on varsinainen persoona somen perusteella ja sillä on tyyli! Ja sen tekee mahtavaksi se, ettei hän ole mikään hintelä mallimittainen nainen. Eli ihailua siitä, että pukeutuu rohkeasti ja persoonallisesti. (jos ette tiedä, niin google ja insta ja ja)

No joka tapauksessa, katsoin läpi ne hänen suosikkinsa ja mitä hittoa, tilasin mekon ja kengät. Toivon et ne olis hyvät, mutta mun taloudelle tekis hyvää se, että ne ei olis. Taas ollaan jännän äärellä. 

Eilen mä olin vihdoin lääkärillä reumasormien takia. Turhaa olin jännittänyt, oli hyvä ja kiva lääkäri. Viimeksi kun olen käynyt reuman takia terveyskeskuksessa (vuonna 2014) sain osakseni ärtynyt mäkätystä. Nyt mua ei syyllistetty mistään.  Sain neljän viikon kortisonikuurin ja yhden peruslääkkeen. Esitin toiveen, ettei aloittaisi mitään solumyrkkylääkitystä tässä kohtaa. (koronan takia en halua joutua riskiryhmään lääkityksen takia)

Iloa sain labratuloksista. Niiden perusteella olen huipputerve, miinus se reuma. Sain myös kehuja notkeudestani, kun tosta noin vain sain kädet lattiaan. Olin että mitä, eiks se oo normaalia. Lääkäri sanoi että aika moni on tönkkö. Eli cool, mä olen notkea ja terve 50v. 

Vahva luotto että kohta olen normaali taas. Optimistisena ajattelen, että sitten kahvakuulailen täällä kaiket päivät. 

(Ostolakko on muuten sama juttu kuin laihdutuskuuri. Jos kieltää kaiken, niin sortuu aika suurella todennäköisyydellä. Jospa teenkin "vain"elämäntapamuutoksen. Saan ostaa jotain TÄRKEÄÄ, mutten turhakkeita huvin vuoksi. Et ei haahuilua kirpparilla ja ostamista siksi, kun halvalla saa. Eli hmm, jospa karkitkin ostais vaan täyteen hintaan eikä koskaan tarjouksesta ihan vaan siksi kun nyt olis 5 suklaalevyä 9 eurolla, niin onhan se nyt kannattavaa.)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niinpä niin. Ja osteluintoon käy myös melkoisen tyhjä pankkitili, mulla on loppukuuksi noin 200 euroa ja innolla katselen Cittarin ja Tokmannin naamarasvatarjouksia. Tarkistin pakastimen sisällön ja taidanpa mennä ostoksille kun varastot riittää ehkä jonkin aikaa. Ja sitten vaan toivon että taivaalta tipahtaa muutama lantti ylimääräistä että tästäkin selvitään.

terveisin Optimisti kaikesta huolimatta

Rva Kepponen kirjoitti...

Onnittelut siitä, että olet notkea ja terve 5-kymppinen (miinus reuma)! Voisin itse yrittää ponnistella olemaan notkeampi ja terveempi 5-kymppinen.

Minä olen tosi huono shoppailemaan. Harva vaate käy päälle sovittamatta, enkä jaksa sitä palautusrumbaa ja livekauppoihin ei ole tullut mentyä juurikaan koska korona. Olen ostanut vuoden aikana 5 vaatetta ja 3 kengät.