maanantai 7. joulukuuta 2020

Jos elämä olisi Gloriaa osa 2

 Tärkeimmän unohdin eilen teille kertoa tuosta superhyper parisuhde-elämäntapa-jutusta. 

"Musiikki toimii meille inspiraation lähteenä. Saatamme esimerkiksi pohtia, miltä ääni näyttää ja miten musiikkia voi visualisoida." 

Miksi mä en ole tuollainen? Voisin kuvitella, että mies illalla täällä pohtis ääneen, että tämä Curen biisi kuulostaa hieman siltä, kuin kuorma-auton muotoinen vene käynnistyisi turun saaristossa, mihin toteaisin, että ole hiljaa, mä katson leffaa. 

Tänään aion puhua vain luovasti. Katso kulta, eikö nämä leivänmurut pöytäliinalla tuo mieleen sen illan Kreikassa, kun söimme liikaa tsatsikia?

Btw, aamulla mä laitoin itselleni Lumenen natural glowta ja Lumenen cc-voidetta. Koska näytin valjulta, lisäsin vielä poskipunaa. (Totesin myös. että mun olisi PAKKO meikatata joka päivä ihan tosissaan ja kunnolla, koska en enää näytä itseltäni pikkumeikillä. EN kyllä näytä itseltäni missään meikissä. Mä olen vanhentunut! Se on vain pakko myöntää.

Syön siis lisää suklaata, koska mitä välii. 

Ei kommentteja: