sunnuntai 6. joulukuuta 2020

Jos elämä olisi kuin Gloriasta

 Tänään olen keskittynyt murisemaan naistenlehtien jutuille. En tiedä onko tämä kateutta vai enkö mä nyt vaan kestä mitään.

Yhden henkilön tyylijutusta poimittua:

Tyylini on sekoitus skandinaavisuutta ja klassista yksinkertaisuutta, mutta mukana on ripaus romantiikkaa. Saisko saman selkokielellä. (sit se nainen sanoo käyttävänsä farkkuja, t-paitoja, nahkatakkeja, lenkkareita. Uu miten skandinaavista)

Kunpa mulla olisi tyyli, joka ei olis tämä. Käytän mustia Molly-farkkuja, koska en muihin mahdu ja tiedän, et nää on jo kaiketi so last season, mutta sanoinko etten muihin mahdu. Sit usein mulla on joku paita ja neuletakki. Kaulassa useimmiten muhkea huivi, mutta ei mitenkään elegantin tyylikkäästi laitettuna (koska en osaa). Jalassa mulla on aina jotku värikkäät lenkkarit. (koska olen nolo tai vähintään jalkavaivainen ja muut kengät sattuu)


Sit mun ykkösinhokkiin. Ykkös INHOKKI. 

 "Se oli kuin alkuräjähdys, joka kietoi kaksi maailmaa omaksi todellisuudekseen." (Pariskunta tapas tanssilattialla)

"Olimme siitä hetkestä lähtien avoimia ja pelottomia, elimme samassa rytmissä." (MITÄ? Puhuitte rehellisesti, uskalsitte päästä pierun, menitte samaan aikaan nukkumaan?)

Pienet rutiinit tuovat jokaiseen päivään lomatunnelmaa. (Siis mitä? No minäpä kerron. Pitkiä kävelyita ja tietysti ruokavalinnat. Onnea on hyvä kahvi, juusto, oliiviöljy ja pala juurevaa leipää. Olisinko mä onnellisempi jos osaisin juoda kahvia niin että AAH, kahvia, onpa lomaisa olo. Ja otanpas nyt palan juurevaa leipää ja dippaan sen oliiviöljyyn ja hitsi on olo kuin Kreikassa.)


Huomenna aion aamusta asti elää tällaista ylellistä elämää. Täytyy vaan nyt jo miettiä mitä pukee aamulla päälle, koska muuten olen kulahtaneessa Jyskin kylpytakissa aamupäivään asti. Onneksi ostin tänään uutta Lumenen cc-voidetta ja Natural glowta samalta merkiltä. Hehkun kauniisti heti aamusta, kun meikkaan ihan vain itseäni ja naistenlehtielämää varten. 


Hyvää itsenäisyyspäivää!

5 kommenttia:

marikan polut kirjoitti...

aamun naurut, kiitos! :D!

Ja aargh tuolle pariskuntapostaukselle, varsinkin lomatunnemille. Siis oikeastiko joku pystyy pitämään yllä tuollaista auvotunnelmaa aamusta iltaan? Mulla loppuu ensimmäisen kahvisiemauksen jälkeen, kun kissaeläin tunkee syliin karvastelemaan tai teini laahautuu keittiöön äkisemään tai jotain.

P kirjoitti...

Niillä ei ole lapsia. Ei pieniä eikä äkiseviä teinejä. Et mikäs siinä sit auvoilla 😛

Taru kirjoitti...

Gloria on mun mielestä muutenkin huonontunut viime vuosina....Elitististä höttöä!

Keitä nää tyypit oli?

Muiskuja päivään <3

Anonyymi kirjoitti...

Pohdintasi oli hauskaa luettavaa. Olen usein naistenlehtien haastatteluita lukiessani ihmetellyt miten joku/jotkut osaavat kuvailla elämäänsä (ja arkipäiväisiä asioita) noin äklöimelästi.


- Seijahannele

P kirjoitti...

Taru, ne oli jotain kauniita luovan alan ihmisiä. Sai jotenkin oman elämän tuntumaan pieneltä ja surkealta, kun en osaa gehkuttaa oliiviöljyä :D

Seijahannele, kiitos kommentista. Minäkin haluaisin osata kuvailla elämääni imelästi, mutta vaikka osaisin, en kehtaisi. Oikeasti ne toimittajat varmaan nuo överisanamuodot keksii. TAito sekin!