tiistai 14. toukokuuta 2019

Prinsessafaneilusta sun muusta

Oliskohan elämä hirmu paljon kiinnostavampaa, jos olisi fanaattinen kuninkaallisten seuraaja? Elämä fanaattisten seuraajana sen sijaan, on ihan varmasti hauskempaa. Eilen kikatin yksinäni, kun luin lehdestä huikeaa juttua Meghanista ja ensimmäisestä kuvasta synnytyksen jälkeen. Sehän on jo vanha juttu, että hän näytti vauvapömpön rohkeasti, että huraa sille ja rehellisyydelle. (Mä en kyllä sitä pömppöä ollut huomannut ennen kuin siitä kohkattiin. Itseasiassa kiinnostavampaa olisi Meghanin ottama kuva itsestään verkkoalushousuissa ja vauvanvaipasta niissä housuissa ja inhorealistinen kuvailu siitä miten piesty ja rikottu sitä tunteekaan olevansa. Ja se veren määrä...)

No se mikä mua kikatutti oli villiintynyt spekulaatio Meghanin kynsilakan väristä sairaalasta poistuessa. "Mitähän lakkaa Meghanin kynsissä mahtaakaan olla+", kysytään. Arvellaan, että Essie merkin Limo-Scene. Lähellä myös Opi:n Bubble Bath. Mutta ei tässä kaikki. "Toinen kiinnostava seikka Meghanin kynsissä on se, että ne on muotoiltu hyvin lyhyiksi ja neliömäisiksi". Käytännöllinen valinta vastasyntyneen kanssa, huomioidaan.

En pysty naurultani kommentoimaan.

Mutta oikeasti, voishan se olla hauskaa seurata pikkujuttuja ja matkia kaikkea saavutettavissa olevaa.

Toinen viikon aikana kiinnostuneena huomioimani seikka on se, kuinka moni oikeasti on innoissaan Euroviisuista. En paheksu asiaa, mutta olen niin yllättynyt, kuin monelle se on TAPAUS. Kuinka ihanaa laskeutua viisuhuumaan viikoiksi (suora lainaus). Mä en ole ala-asteajan jälkeen kyennyt seuraamaan viisuja. Eilen näin kolme esitystä ja hieman myötähäpeä puski pintaan. En vain kykene lämpiämään.
Mutta sekin on mun menetys varmaan. Elämässä pitää olla asioita, joista innostua ja mielellään kollektiivisesti.

Mä intoilen nyt vain pilateksesta. Tai en intoile, mutta ylpeänä totean sen jatkuvan. Eilen aloittaessa tympi, mutta muistutin itseäni sen kestävän vain 20 minuuttia, niin helpotti. Ja kyllä, vyötärö on jo litistynyt.

Mä en osaa keskittyä oikein muuhun, kuin loman odottamiseen. Se on niin lähellä, että pyörii ajatuksissa jatkuvasti. Olen niin onnellinen, että kerrankin pidän lomaa kunnolla.

Nyt aamiaishommiin ja uuteen päivään, hop!


6 kommenttia:

marikan polut kirjoitti...

mulle ei myöskään tuo viisuhuuma aukea, ei sitten yhtään. En käsitä koko juttua ensinkään, varsinkin kun musiikki on ihan tusinatasoa. Eikai ne viisufanit sentään ole tosissaan?

Oon viime aikoina pohtinut, että pitäis löytää joku intohimo (siis Sen intohimon lisäksi tietty) - joku harrastus tai muu vastaava sisällöntuottaja.

Selvästikään se ei ole mulla ainakaan prinsessafanitus tai euroviisut.
Eikä puutarhanhoito eikä lenkkeily.
Eikä vissiin jääkiekkokaan, kun en niitäkään kisoja tässä kevään korvalla jaksa.

joku juttu missä olis yhteisö ja ehkä säännöllisiä kokoontumisia ja sit tekemistä myös.

marikan polut kirjoitti...

eikun ehkä voinkin ruveta prinsessafaniksi. Mullakin on aina lyhyet neliömäiset kynnet.

Supernaurut mielikuvalle Meghanin instatilin raadollisista "jälkeen"-kuvista. Maitohiki pukkaa pintaan, nuori prinssi saa rintaraivarin ja meghan ei ole kolmeen päivään vaihtanut kuninkaallista pyjamaa, kun ei ole ehtinyt ja jaksanut ja se pyjama on vauvanpuklassa. Siinä olisi kuvaa kerrakseen.

Tuula kirjoitti...

Mua huvitti jonkun lehden uutisointi siitä, että muiden vastasynnyttäneiden äitien ei pidä huolestua eikä verrata itseään Meghaniin "koska jokainen palautuu omaa tahtiaan". Mä kyllä luulen, että niissä kuvissa Meghanin "palautumisen" juju oli joku ammattimeikkaaja ja -kampaaja eikä mikään luonnollinen omatahtinen palautuminen :D

Tota kynsihommelia mä en kestä. Tai muutakaa pilkuntasolla menevää yksityiskohtien kyttäämistä. Huoh...

Enkä kestä euroviisujakaan. Ihan soopaa mokoma spektaakkeli. Mutta mä olenkin vanha kärtty, joka ei tykkää oikein mistään :D

Helmi Nainen kirjoitti...

Tirsk. Mä fanitan sua ja Maija Vilkkumaata, koska te ootte vähän sellaisia ihanasti pikkukapinallisia.
En kyllä jaksa innostua ämmämmästä, en euroviisuista enkä kuninkaallisista. Paitsi salaa ihan vähän Meganista, koska sekin on vähän kapinallinen ja laittaa kuninkaallisikuisuusjuttuja uusiks ja kaikki on kauhuissaan.
Mä ootan lomaa kans, ihan hulluna. En jaksa yhtään enää. Suomilomakin kuulostaa nyt luksukselta.

Nelina kirjoitti...

Minua jaksaa naurattaa kuninkaallisista uutisoitaessa "kehonkielen asiantuntijat". Hei, siinä vasta olis pesti! Ei löytynyt avointa paikkaa työkkärin sivuilta, joten kai sitä täytyy sitten omaa firmaa perustella. "Sauli hipaisi vasenta käsivarttaan, joka kertoo kompleksisesta suhtautumisesta Jennin asuvalintaan...Ja eikös tuossa ihan selvästi Jennin katse kääntynyt oikealle samaan aikaan, joka merkitsee varmuutta mekon sävyn sointumisesta kynsilakkaan, jonka merkki on Lumene ja väri Teeruusu"

P kirjoitti...

Marika, toi viisuilu on ilmeisesti fiilisjuttu enempi kuin musajuttu. Pakko olla, koska musiikki skeidaa. Eli kakkaa.
Mäkin haluan yhteisön ja intohimon. Bloggauskin kyllä sitä. Käsityökerho?
Joo toi olis hienoo ku meghan näyttäis rintaraivot ja syödyt nännit ja suihkuavat maidot ja likaiset pyjamat. Mut sil varmaan lastenhoitaja ja hän saa vaan halailla puhdasta vauvaa?

Tuula söpö vanha kärtty :D Joo, palautuminen vuorokaudessa on kyllä meikin luoma illuusio. Synnytyksestä ei palaudu päivässä ees kaunis Meghan.

Helmi nainen, vähänkö ihanaa olla jonkun idoli. Olisinpa ihailun arvoinen :) Ja olisinpa kapinallinen. Ehkä salaa joskus oonkin.

Nelina, nauroin ääneen noita sauli juttuja :D Kiitos!
Mä oon kanssa huvittunut noista kehonkielen asiantuntijoista. Kenestä tahansa voi huonossa kuvassa tulkita mitä vaan. "Kate seisoo Williamin vierellä olkapää viistosti eteen taivutettuna. Tarkoittanee että häntä nolottaa kaljuuntuva tuleva kuningas ja haluaa ettei heitä nähdä vierekkäin".