maanantai 6. toukokuuta 2019

Tänään olin onnellinen

Kuten otsikko sanoi, tänään olin onnellinen. Aamulla osasin yhtäkkiä tarttua hetkeen jne. ja tuli ihan tippa silmään onnesta. Ja mitään erilaista ei ollut tapahtunut. Olin vain esikoisen hakenut tänne ja vienyt kouluun ja toiminut siis ajo-opena. Hoitolapsi on suloinen. Mies on ihana. Ruoka on hyvää. Pojat tulee äitiviikolle. Kreikan lomaan viisi viikkoa.

Onnesta intoutuneena sain laitettua vessan kaapin oviin flamingovetimet ja kaivoin kaapista pilates-DVD:n ja pilatekselin tosta noin vaan.
Käsipainojakin heiluttelin.

Ystävä kävi kahvilla.

Ulkoilin ipanan kanssa.

Kyllä, tavallinen elämä riittää. (ainakin tänään)

JA niin, keskiviikkona menen vesijuoksemaan ekaa kertaa puoleen vuoteen.

Hyvä uusi viikko!

5 kommenttia:

Puolis kirjoitti...

Mä tunsin tänään myös huikeita onnenhetkiä aamulla kun löysin uuden työmatkareitin, joka kulki koivuvarvikossa joenuomaa pitkin :). Kevät on ihana! Ja elämä kans!

Taru kirjoitti...

Nauti joka hetkestä muru, olet niin sen ansainnut <3<3

marikan polut kirjoitti...

iloa tähän(kin) päivään!

Helmi Nainen kirjoitti...

Jee, jee!!!
Ihan sama fiilis eilen. Ajelin kohti Opistoa, aurinko paistoi, maalaismaisemat oli huikaisevia, musiikki jytkäs ja mulla oli tippa linssissä, oli niin kaunista ja jotenkin ihanaa. Ollaankohan me vähän (ihanasti) hulluja?!

Rva Kepponen kirjoitti...

Ihanaa! Hyvää tätäkin päivää!