torstai 14. maaliskuuta 2019

#muuten vaan ruma

Tänään on mun suosikkipäivä siltä osin, että lomatilillä kasassa Kreikan ja Gdanskin matkarahat käyttörahoineen! Haluan painaa tämän fiiliksen mieleeni, koska ei välttis tapahdu toiste. Nämä kuukaudet kahden pikkasen kanssa ollut sellaisia, etten ihan heti ota uusiksi. Täytyy hieman kerätä voimia :D
Ja silti sanon, että hyvin mennyt ja mukavaa ollut. Melutaso on vain se, mikä uuvuttanut. Mutta tilin paino ilahduttaa just nyt.

Eilinen oli karsea juuri edellämainitusta syystä. Ystävä halus tulla kylään, mutta sanoin et ei ei eie ei. No, illalla tuli kuitenkin pesemään pyykkiä ja yhtäkkiä tuli toinenkin kaukainen ystävä. Oli kerrassaan mahtavaa. Me naurettiin niin, että vatsalihaksia särkee vielä tänäänkin. (reisiäkin muuten, koska kyykkäsin)
En muista milloin olisin viimeksi nauranut noin paljon.

Eniten naurettiin mun ihan hirveälle painajaiselle. Olin menossa unessa miehen kanssa saunaan ja mies yhtäkkiä hymyili ivallisesti ja sanoi, että on se jännä et sua kehutaan aina kauniiksi vaikka oikeasti olet tosi ruma. Ja avas mun kylpytakin ja osoitti kroppaa. Unessa sain hermarin jne.
 Uni taisi johtua hetkestäni sovituskopissa edellisenä päivänä. Yleensä en katso itseäni peilistä kopissa ilman vaatteita, mutta nyt oikein tuijottamalla tuijotin. Olen kerrassaan kauhea. Siis aivan hirveä. Itkettää et meen Kreikkaan samalle altaalle täydellisen 18 v tytön kanssa. Itkettää ihan kaikki. Sen johdosta voi syödä suklaata, koska mikään ei mua enää palasta. Edes ne kyykyt.
 No tästäkin noustaan. Kunhan ei paino :D

Mä ihan vilpittömästi uskon, että kun nämä työhärdellit helpottaa, jo tällä viikolla itseasiassa, niin jaksan ja pystyn liikkumaan enemmän ja tekemään parempia valintoja. Nyt karkki on mun ainoa huvi ja rentoutumiskeino.
Haaveissani käyn kävelyllä joka päivä ja vesijuoksemassa kun lämpenee ja mitäs muuta vielä. Ajatelkaa, mulla on ollut kausia, että olen käynyt kävelyllä kolmesti päivässä. Nyt en edes kertaa.

Mitäs muuta? Esikoinen selaili Kotivinkkiä ja löysi pitsaohjeita. Tänään iltaruoaksi esikoisen väkertämiä pitsoja. Mahtavaa!

jk. otsikko viittasi eilisiin nauruhepuleihin. Suunniteltiin painattaa ystävien diagnoosit paitoihin. #peräpukama # sopeutumishäiriö ja mulla kun ei ole diagnoosia niin sit lukee #muuten vaan ruma

2 kommenttia:

Helmi Nainen kirjoitti...

Tirsk. Ihan parasta huumoria, itsensä kustannuksella. Mä haluun kans tollasen paidan. Siinä lukis varmaan #laiska, tyhmä ja saamaton
Ja sitäpaitsi, sä oot kaunis.

Rva Kepponen kirjoitti...

Mahtavasti olet saanut säästötavoitteesi kasaan!

Kuule, tässä iässä ei enää omaa kroppaa vertailla nuorten naisten vartaloon! Ihan turhaa. Sä oot upea.