perjantai 31. elokuuta 2018

Kirjanpidosta ja kaloreista

Kuten sanottua, mun kirjanpito ei ota sujuakseen. En silti uskalla ostaa Kakeibo-opusta, koska sehän olisi vain tuhlausta. En oppis mitään, mutta rahat hupenis. (Mutta on se vähän houkuttavaa, että kirjaa saa sinisenä tai pinkkinä)
 Marika-Kinttupolun suosituksesta otin käyttöön sen säästöpossujutun, jossa jokaisesta kortin vingutuksesta menee euro lomatilille. Kuten Marikakin sanoi, saattaa olla et ne rahat menee tarjousjauhelihaan lopulta, mutta yrittäminen kannattaa aina. (lomatilillä jo 212 e)

Saanko puhua ruokavaliosta? Saan, koska blogi on mun.
 Vuosia mulle on paasattu mun liian vähäisestä/harvasta syömisestä ja liian vähäistä protskunsaannista. Nyt viime maanantaista alkaen olen keskittymällä keskittynyt, että syön proteiineja about joka aterialla ja että syön 4-5 kertaa päivässä. Painoa on tippunut kaksi kiloa, ja HUOM! olen syönyt Mudcake-suklaalevyjä jokusen myös. Kävelyllä olen alkanut käymään tällä viikolla, mutta en mitään isoja lenkkejä. Ehkä 20 min per lenkki.
En nyt ala vielä mitään julistamaan, mutta hieman vaikuttaa siltä, että enemmän ruokaa on vähemmän painoa.

Nyt on perjantai ja se ei aiheuta mitään hurraahuutoja. Viikonloppu on samaa kuin arki. Piste.


Ei kommentteja: